ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://zapah.ir http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

منابع افزایش حقوق دراصلاحیه بودجه کدام گروه از بازنشستگان راشامل می شود؟!

0

سایت اقتصادی ایران: خبرها حاکی از آن است که دراصلاحیه بودجه ،منابع همسان سازی حقوق بازنشستگان مشخص شده ومقرر شده است تا ۵۰ همت ازمنابع درآمدی به همسان سازی حقوق بازنشستگان اختصاص یابد ولی اشاره ای به این موضوع نشده که این بودجه اختصاصی فقط مختص بازنشستگان کشوری ولشکری بوده ویا اینکه بازنشستگان کارگری سازمان تامین اجتماعی رانیز شامل می شود؟ !درخصوص اینکه این بودجه آیا بازنشستگان کارگری سازمان تامین احتماعی را نیز شامل می شود؟!بایستی دربودجه اصلاحی ذکروشفاف سازی صورت گیردتا بهانه ای جهت عدم اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان کارگری سازمان تامین احتماعی فراهم نشود! وبه عبارتی موانع عدم اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان کارگری برطرف شود!

منابع افزایش حقوق بازنشستگان مشخص شد،همسان‌سازی حقوق اجرایی می شود؟

در اصلاحیه لایحه بودجه منابع اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شده و مقرر شده تا ۵۰ همت از منابع درآمدی به همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اختصاص یابد.

حقوق بازنشستگان

به گزارش سایت اقتصادی ایران به نقل ازهمشهری آنلاین به نقل از ایرنا، عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس گفت: در اصلاحیه لایحه بودجه منابع اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شده و مقرر شده تا ۵۰ همت از منابع درآمدی که بنا بود از محل افزایش یک درصدی مالیات بر ارزش افزوده برای پروژه های عمرانی هزینه شود به همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اختصاص یابد.

حجت الاسلام حسن نوروزی با بیان اینکه رد کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس دلیل منطقی نداشت و شاهد اردوکشی در مجلس برای رد کلیات لایحه بودجه بودیم، اظهار کرد: در جلسه علنی بررسی کلیات لایحه بودجه در حالی که رئیس کمیسیون تلفیق از کلیات لایحه بودجه دفاع می‌کرد، تعدادی از نمایندگان هیاهو و سر و صدا به راه انداختند، یک نماینده هم بدون نوبت علیه بودجه سخنرانی کرد، در نهایت این اقدامات منجر به رد کلیات لایحه بودجه در صحن علنی مجلس شد.

وی خاطرنشان کرد: در زمان بررسی کلیات لایحه بودجه در صحن مجلس تعدادی از نمایندگان با نطق های خود به دنبال یارگیری در صحن بودند و در کنار نمایندگان تعدادی از کارمندان نورچشمی مجلس که در صحن مجلس حضور داشتند با (دو دو) کردن به سر و صدا و هیاهو علیه لایحه بودجه می پرداختند و در واقع می توان گفت که رد کلیات بودجه در صحن هیچ دلیل عقلانی و منطقی نداشت و یک لجبازی بود.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس اظهار کرد: رئیس سازمان برنامه و بودجه در زمان بررسی کلیات بودجه هر چه نمایندگان خواستند و گفتند، قبول کرد و حتی حاضر شد کتبا هم متعهد به اجرای برخی تصمیمات در مورد بازنشستگان شود اما باز هم نمایندگان به کلیات رأی منفی دادند.

وی افزود: در اصلاحیه لایحه بودجه منابع اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شده و مقرر شده تا ۵۰ همت از منابع درآمدی که بنا بود از محل افزایش یک درصدی مالیات بر ارزش افزوده برای پروژه های عمرانی هزینه شود به همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اختصاص یابد.

نوروزی خاطرنشان کرد: نمایندگان نباید هزینه‌های جدید در لایحه بودجه برای دولت بتراشند زیرا این هزینه ها موجب افزایش کسری بودجه در نتیجه افزایش تورم خواهد شد، نمایندگان باید لایحه بودجه دولت را ساماندهی کرده و بر اجرای آن نظارت دقیق داشته باشند.

منبع: ایرنا
برگرفته از : https://www.hamshahrionline.ir/news/816653

هدف از راه‌اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد. به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://zapah.ir http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار