ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://zapah.ir http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

وقتی احساس تپش قلب داشتید این نوشیدنی را فورا بخورید:

0
گلاب برای کمک به هضم غذا، محافظت از قلب، مبارزه با التهاب استفاده می‌شود.

تبلیغات سایت اقتصادی ایران:

سایت اقتصادی ایران به اطلاع می رساند:در صورت تمایل جهت تبلیغات در وبسایت،

می‌توانیدبا مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران تماس حاصل نمایید.

پست الکترونیک: mradeli@yahoo.com

تلفنهای تماس: ۰۹۲۱۴۰۲۹۷۵۳

                         ۰۹۹۸۱۴۸۰۴۱۴

صدا و سیما نوشت: گلاب در فرهنگ‌های مختلف دنیا بسیار محبوب است، خوب است بدانید که آنها به طور طبیعی فاقد کافئین هستند و همچنین منبع خوبی برای آبرسانی، غنی از آنتی اکسیدان هستند، گلاب برای کمک به هضم غذا، محافظت از قلب، مبارزه با التهاب استفاده شده است و حتی تسکین انواع درد.

گلاب نوعی نوشیدنی خوشمزه است که شما را بی‌تفاوت نخواهد گذاشت. حتی اگر برخی از افراد از فواید آن مطمئن نیستند و می‌پرسند که آیا نوشیدن گلاب اشکالی ندارد، به شما اطمینان می‌دهیم که کاربردهای پزشکی دارد. در هر صورت، این یک نوشیدنی خوشمزه، سبک و با طراوت است که می توان از آن به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی سالم لذت برد، بنابراین خوب است که آن را به رژیم غذایی روزانه خود اضافه کنید.

گلاب برای هزاران سال از جمله در قرون وسطی مورد استفاده قرار می‌گرفته. و احتمالا منشأ آن در ایران باشد. به طور سنتی هم در محصولات زیبایی و هم در محصولات غذایی و نوشیدنی استفاده می‌شود. همچنین مزایای بالقوه زیادی برای سلامتی دارد.

وقتی احساس تپش قلب داشتید این نوشیدنی میتواند فورا ریتم قلب شما را تنظیم کند.

گلاب یا پودر گلبرگ خشک گل رز به دلیل خاصیت تسکین دهنده و خنک‌کنندگی که دارد می تواند به حل مشکلاتی که منجر به بی‌خوابی و مشکلات گوارشی می‌شود مثل مانند رفلاکس اسید، تولید گرمای بیش از حد در بدن، بوی بد دهان، بوی بد بدن کمک کند.

منبع : https://ettelaatonline.com/fa/news/2128

هدف از راه‌اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد. به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://zapah.ir http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار