ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://zapah.ir http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

خواسته ما رفع تبعیض بین صندوق های بازنشستگی است:

0

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی اصفهان؛

جامعه کارگری یکی از مظلوم‌ترین اقشار جامعه است / تعیین مزد منطقه‌ای استثمار نوین کارگران است.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی اصفهان گفت: جامعه کارگری یکی از مظلوم‌ترین اقشار جامعه است که در توسعه و پیشرفت کشور تاکنون نقش اثرگذاری داشته‌ و این قشر اکنون با مشکلات اقتصادی و چالش‌های زیادی روبرو شده‌ است.

به گزارش سایت اقتصادی ایران به نقل ازخبرگزاری موج اصفهان، سید حسن هاشمی در سالروز تصویب قانون کار اظهار داشت: نبود امنیت شغلی جامعه  کارگری منجر به عدم تشکیل تشکل‌های کارگری در واحدهای تولیدی و صنعتی می‌شود.

وی اضافه کرد: اخیرا اتاق بازرگانی و برخی از کارفرمایان نوکسیه و تازه به دوران رسیده بحث مزد منطقه ای را مطرح کردند که عملا نفی شورای عالی کار است.

این مقام مسئول با بیان اینکه تعیین مزد منطقه ای، استثمار نوین کارگران است، افزود: شورای عالی کار و خانه کارگر نباید نسبت به این موضوع بی تفاوت باشند.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی اصفهان گفت:اجرای کامل قانون کار می‌تواند امنیت شغلی شاغلان در عرصه تولید و خدمات را تامین کند، به طوری که خود و خانواده آنان آرامش داشته باشند.

وی ادامه داد: کارفرمایان قانون تجارتی را پیاده سازی می کند که از صاحب کار و کارگر حمایت نمی کند؛ این درحالی است که مطالبات زیادی از جامعه کارگری و بازنشستگان تامین اجتماعی بر زمین مانده است.

هاشمی با اشاره باینکه امروز در حوزه درمان با بحران مواجه هستیم، گفت: برگرداندن قطار درمان بر ریل قانون الزام درمان رایگان در سازمان تأمین اجتماعی امری است که باید به سرعت انجام شود.

 وی با بیان اینکه اصلاحات ساختاری در حوزه شاغلان جامعه کارگری باید مورد توجه قرار گیرد، بیان داشت: ابتدای سال و پس از مصوبه شورای عالی کار قرار بود ۳۸ درصد برای حداکثر بگیران و ۵۴ درصد برای حداقل بگیران تامین اجتماعی اجرا کنند، اما تعلل در اجرای این قانون شیرینی افزایش حقوق را با تورم از بین برد.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی اصفهان با اشاره به اینکه همچنان ۲۵ درصد ازحقوق سال ۹۹ را طلب کار هستیم افزود: قرار بود از اول فروردین سال گذشته ۲۵ درصد از همسان سازی را پرداخت کنند که انجام نشد.

هاشمی با بیان اینکه جلوی همسان سازی حقوق ما را بستند و محدودمان کردند، گفت: با تورم امروز، همین افزایش حقوق هم کفاف هزینه‌های زندگی را نمی‌دهد. اکثر کالاهای اساسی افزایش چند برابری داشته‌اند.

این مقام مسئول ادامه داد: در حالیکه سازمان تامین اجتماعی ۹۰ هزار میلیارد تومان دریافت کرده بود، دولت سیزدهم لایحه مربوط به تامین اجتماعی را پس گرفت و از حقوق حقه ما دفاع نکرد؛ لایحه ای که برای دائمی شدن متناسب سازی بود و برای لشگری و کشوری انجام داد و همسان سازی بیمه شدگان تامین اجتماعی را انجام ندادند.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی اصفهان با اشاره باینکه خواسته ما رفع تبعیض بین صندوق های بازنشستگی است، گفت: اگر قانون به درستی اجرا می شد و طبق آن سازمان همه ساله مطابق با هزینه زندگی، افزایش حقوق را اعمال می کرد  مشکلی نداشتیم.

برگرفته از :‌ https://www.ghatreh.com/news/nn65739830

هدف از راه‌اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد. به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://zapah.ir http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار