ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://zapah.ir http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

خبر جدید از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان:

0
تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد،

خبر جدید از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان.

در آخرین روزهای سال ۹۹، مبلغی به حساب بازنشستگان تامین اجتماعی واریز و اعلام شد این مبلغ علی‌الحساب همسان‌سازی حقوق بازنشستگان است. حالا خبر رسیده که احتمالا بازنشستگان تامین اجتماعی در فروردین ماه هم وباید منتظر واریز جدید باشند.

بررسی‌ها و پیگیری‌های تجارت‌نیوز نشان می‌دهد در فروردین ماه مبلغ دیگری به حساب بازنشستگان تامین اجتماعی واریز می‌شود که بخش دوم همسان‌سازی حقوق آنان است.

این واریزی جدید نیز مانند واریزی پیشین، تا سقف یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است و احتمالا در فروردین ماه به حساب بازنشستگان تامین اجتماعی واریز می‌شود. اگرچه هنوز تاریخ دقیق این واریز مشخص نیست.

در آخرین روزهای سال ۹۹ مبلغی به عنوان علی‌الحساب برای بازنشستگان تامین اجتماعی واریز و اعلام شد که این واریزی مربوط به همسان‌سازی حقوق بازنشستگان است اما کل آن در یک مرحله واریز نشد.

اکنون بازنشستگان تامین اجتماعی باید منتظر واریز دومین مرحله آن در روزهای آینده باشند.

پیش از این هم مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفته بود مقدمات مرحله دوم متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در ۱۰ روزه‌ ابتدای فروردین و یا در نهایت دو هفته ابتدایی با برگزاری جلسه با کانون عالی بازنشستگان نهایی می‌شود. با این شرایط بازنشستگان از ۱۹ فروردین که حقوق‌شان را دریافت می‌کنند، دو مسئله از جمله افزایش سنواتی براساس ماده ۹۶ و مرحله دوم متناسب‌سازی اِعمال می‌شود.

محمد باقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه بودجه کشور هم با اشاره به پرداخت یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان علی‌الحساب به بازنشستگان در ۲۹ اسفند، گفت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۰ ادامه خواهد یافت.

منبع : https://tejaratnews.com

هدف از راه‌اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد. به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://zapah.ir http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار