ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

بازنشستگان تامین اجتماعی در انتظار اقدام دولت و مجلس هستند:

0

یک فعال کارگری مطرح کرد؛

بازنشستگان تامین اجتماعی در انتظار اقدام دولت و مجلس هستند.

دبیر اجرایی خانه کارگر شهرستان ری می‌گوید: ۷ ماه از سال جاری گذشت اما مجلس هیچ اقدامی برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی نکرده است.

«علی ترکاشوند» در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به بدهی ۴۰۰ هزار میلیارد تومانی دولت به تامین اجتماعی، گفت: اگر مطالبات تامین اجتماعی پرداخت می‌شد هم اکنون چشم به دولت و مجلس نداشتیم و اوضاع بیمه‌شدگان و بازنشستگان به مراتب بهتر بود.

عضو اتحادیه پیشکسوتان خانه کارگر با اشاره به اظهارات یکی از فعالان جامعه کارگری مبنی بر اینکه بازنشستگان و کارگران به دلیل وخامت اوضاع مالی و اقتصادی به مشاغل کاذب و کارهای دوم و سوم روی آورده‌اند، گفت: دولت و مجلس برای مهار تورم و گرانی‌ها سریعتر اقدام کنند که ادامه این وضعیت عواقب جبران ناپذیری دارد.

ترکاشوند با بیان این مطلب که ۴ میلیون بازنشسته تامین اجتماعی با سیلی صورت خود را سرخ نگه می‌دارند، افزود: کارگران با مشاهده وضعیت امروز بازنشستگان چه انگیزه‌ای برای فردای خود خواهند داشت؟!

وی گفت: همه مسئولان به جای چاره‌اندیشی با کارگران و بازنشستگان همدردی و همراهی می‌کنند. همدردی آنها چه سودی برای این اقشار شریف دارد؟

این فعال کارگری با اشاره به اینکه بازنشستگان آیینه کارگران هستند، گفت: دولت بدهی‌هایش را به تامین اجتماعی پرداخت کند تا مشکلات و کمبودهای درمانی این سازمان مرتفع شده و طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان که حق قانونی آنان است، اجرا شود.

منبع : https://www.ilna.news

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار