ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

پنل پیامک مخابراتی چیست؟

0

نحوه ثبت نام اینترنتی پنل پیامک مخابرات:

درصورت تمایل جهت تبلیغات در وبسایت،

می‌توانیدبا مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران تماس حاصل نمایید.

پست الکترونیک: mradeli@yahoo.com

تلفنهای تماس: ۰۹۲۱۴۰۲۹۷۵۳

                      ۰۹۹۸۱۴۸۰۴۱۴

برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی ارسال پیامک از گوشی همراه یا با جمع آوری شماره مخاطبین از فضاهای جست‌وجو راه اشتباهی است برای بازایابی پیامکی و ارسال پیامک باید با ثبت نام پنل پیامک مخابرات و بانک شماره‌ها به تبلیغ کسب و کار خودتان بپردازید.

پنل پیامک مخابرات چیست؟
پنل اس ام اس مخابرات یک نرم افزار تحت وب است که راحتی می‌توانید با اتصال به اینترنت از طریق تبلت، لپ تاپ و گوشی موبایل پیام‌های انبوه تبلیغاتی ارسال کنید.

حتما توجه داشته باشید مخابرات هیچ وقت خدمات ارسال پیامک ندارد شرکت‌های پیامکی با ارائه مدارکی خدمات ارسال را از مخابرات یا اپراتورهای پیامکی خریداری می‌کنند و به متقاضیان ارئه می‌دهند پس اگر جایی ادعای ارسال پیامک از پنل پیامک مخابرات را شنیدید شک کنید و اعتماد نکنید.

مزایای ارسال پیامک از پنل اس ام اس مخابراتی
برای اینکه بتوانید به اطلاعات بسیاری از مشتریان دسترسی داشته باشید و یک راه ارتباطی بین برند و مشتریان برقرار کنید پنل پیامک مخابرات و خرید آن و ارسال پیامک تبلیغاتی مسیری مطمئن و سریعی است در اینجا برخی دیگر مزایای پنل اس ام اس مخابراتی را باهم مرور می‌کنیم.

کار با پنل پیامک مخابراتی آسان است.
نسبت به بقیه روش‌های بازایابی تبلیغاتی ارزان‌تر و مقرون به صرفه است.
در کمترین زمان می‌توانید به سرعت برای مخاطب پیامک ارسال کنید.
امنیت بالا
ارسال پیامک برای افرادی که پیامک‌های تبلیغاتی را مسدود کردند.
به بانک شماره‌های مخاطبین در اپراتورهای مختلف دسترسی دارید.

کاربرد‌ پنل اس ام اس مخابرات
استفاده از پنل پیامک مخابرات و ثبت نام پنل پیامک مخابراتی فقط جنبه ی تبلیغاتی ندارد بلکه پنل اس ام اس مخابرات علاوه بر تبلیغات کاربردهای بسیاری دارد که در اینجا برخی از کاربردهای پنل اس ام اس مخابراتی را برای شما عنوان می‌کنیم.

۱- ارسال پیامک تشکر از خرید در فروشگاه با استفاده از نرم افزار حسابداری و دسترسی به خرید و پرداخت وجه مشتری. این روش موجب می‌شود برند آن فروشگاه در ذهن مخاطب بیشتر باقی بماند.
۲- ارسال کد تایید اعتبار سنجی از پنل اس ام اس مخابرات برای بانک‌ها، موسسات و یا نرم افزارها و اپلیکیشن‌ها برای احراز هویت فرد.
۳- ارسال پیامک از پنل اس ام اس  برای نظرسنجی، مسابقه، قرعه کشی و….
۴- ارسال پیامک تبلیغاتی و خدماتی از پنل اس ام اس مخابراتی برای سازمان‌ها و ارگانهایی نظیر: آژانس‌های مسافرتی، مدارس، بیمارستان‌ها، شرکت‌ها، کتابخانه‌ها، شهرداری، آموزش و پرورش، اماکن گردشگری و….
ویژگی پنل پیامک مخابراتی
پنل اس ام اس مخابرات برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و خدماتی کسب و کارها نیاز به یک سری امکانات و ویژگی‌هایی دارد که در این قسمت برخی از ویژگی‌ها و امکاناتی که یک پنل پیامک برای ارسال پیامک باید داشته باشد را مطرح می‌کنیم.
بانک شماره موبایل جامع و بروز مخاطبین
امکان دریافت پیامک از طرف مشتریان
قابلیت گزارشگیری از وضعیت پیامک‌های ارسال شده
پشتیبانی قوی برای رفع هرگونه مشکل شبکه‌ای و فنی
امکان ارسال پیامک به تفکیک سن، جنسیت، کدپستی، منطقه‌ای، نقشه، دکلbts  و lbs و….
تعرفه‌ی مناسب و مقرون به صرفه
امکان تست رایگان برای پنل پیامکی وجود داشته باشد

البته شما با استفاده از پنل پیامک مخابراتی، می‌توانید از قابلیت ارسال پیامک صوتی به شماره‌های موبایل و نیز شماره تلفن‌های ثابت جهت تبلیغات صوتی انبون نیز بهره ببرید.

نتیجه گیری
اگر می‌خواهید بازاریابی تبلیغاتی برای کسب و کارتان را در سطح گسترده‌تری انجام دهید پنل پیامک مخابراتی با قابلیت‌هایی که دارد این امکان را به شما می‌دهد که در مقایس بزرگ‌تری به جذب مشتری بپردازید و موجب رشد در برند و کسب و کارتان شوید.

به شما پیشنهاد می‌کنیم برای ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه در هر حوزه کسب و کار استفاده از پنل پیامک مخابرات استفاده کنید و سامانه پیامکی پیام رسان پنل پیامک مخابرات را با امکانت و ویژگی‌های بسیاری در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

شما می‌توانید برای راهنمایی و ارتباط بیشتر برای انتخاب بهترین پنل پیامک مخابراتی یا سامانه پیامکی مطمئن و معتبر با شماره ۰۲۱۷۴۹۱۲ تماس بگیرید.

برای دریافت پنل اس ام اس پیام رسان نیز می‌توانید هم اکنون از طرییق این مقاله، عدد ۱۱۱ را به ۵۰۰۰۴۰۰۷۵ پیامک کنید. به زودی کارشناسان و مشاورین پیام رسان باشما تماس خواهند گرفت.

منبع :‌ https://www.itmen.ir/article/281135

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار