ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

اگر می‌خواهید قیمت‌ها کنترل شود باید طبقات مختلف مردم، در همه اقشار به نحوی یارانه اقلام در اختیارشان قرار بگیرد:

0
نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری؛

انتقاد تند عضو خبرگان رهبری به موضوع دهک بندی.

در صورت تمایل جهت تبلیغات در وبسایت،

می‌توانیدبا مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران تماس حاصل نمایید.

پست الکترونیک: mradeli@yahoo.com

تلفنهای تماس: ۰۹۲۱۴۰۲۹۷۵۳

                      ۰۹۹۸۱۴۸۰۴۱۴

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: این طبقه‌بندی دهک‌ها غلط است، اگر می‌خواهید قیمت‌ها کنترل شود باید طبقات مختلف مردم، در همه اقشار به نحوی یارانه اقلام در اختیارشان قرار بگیرد.

به گزارش سایت اقتصادی ایران به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، آیت الله سید علی اشکوری در گفتگو با برنامه «روبه راه» اظهار کرد: تعریف از عدالت و عدالتخواهی آسان است، اما انجام آن، هم از طرف زمامداران، هم از طرف مردم همیشه مورد گفتگو بوده است، شکی نیست که انسان‌ها بالفطره خواهان عدالت، انصاف و بهره‌مندی مساوی از امکانات هستند.
نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری افزود: مردم انتظار دارند که مسؤلان در این راستا کوشا باشند و حقوق آن‌ها را ادا کنند، این حقی متقابل بین زمامداران و مردم است، همچنان که مردم انتظار دارند زمامداران منصف و عادل هم از مردم انتظار پیروی از قانون دارند.
وی ادامه داد: توصیف عدالت در زبان و گفتار آسان است، اما در عمل بسیار مشکل و سخت است از طرفی تبیین خدمات انقلاب هم انجام نشده است.
آیت الله اشکوری بیان کرد: مسئله دیگر این است که مسئولان نظام باید با برخی از اموری که در رابطه با افکار عمومی و خواسته‌های ضروری مردم است طوری برخورد نکنند که مردم را ناراضی کنند. مردم سرخورده نشوند.
وی تشریح کرد: یک اقداماتی در قالب کردار و رفتار از ناحیه مسئولان صورت می‌گیرد که مردم مایوس و ناامید می‌شوند. این دلسردی مردم بسیار خطرناک است و سرمایه اصلی انقلاب و نهضت را ار بین می‌برد.
عضو خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: عمده سرمایه ما اعتماد مردم به نظام است، وقتی مسؤلان توان پیاده کردن خواسته‌های مردم را نداشته باشند سبب ناامیدی می‌شوند. دشمن هم ضعف‌ها را به رخ می‌کشد و بیشتر در کوره ناامیدی می‌دمد.
وی عنوان کرد: مسئولان باید توجه کنند، یکی از مشکلات همین مسئولان هستند، هر گروهی که می‌آید گروه قبلی را متهم می‌کند، این بی‌انصافی است، اگر گروه قیلی این قدر تخلف کرده مسئولان نظارتی کجا بودند؟ خواب بودند؟ انسان نباید کار‌های دیگران را نادیده بگیریم این شایسته نطام اسلامی نیست همه به عنوان نوکر و خدمتگزار هستند.
وی افزود: دولت انقلابی، مجلس انقلابی با این رفتار سازگار نیست، این نشانه انحراف است، دشمن از این رخنه نفود می‌کند و ما از این زاویه بسیار لطمه خوردیم.
آیت الله اشکوری با تاکید بر اینکه مسئولان نظام باید زمینه پذیرش تبیین در جامعه را ایجاد و حفظ کنند افزود: بحث معیشت مردم چیز آسانی نیست، این‌ها مهم است، الان عمده گرفتاری مردم مشکلات اقتصادی است، گرانی کمر مردم را شکسته، جنگ اقتصادی هم جنگ است، ما تجربه ۸ سال جنگ تحمیلی را داریم.
وی با انتقاد از دهک بندی جامعه گفت: این طبقه‌بندی دهک‌ها غلط است، اگر می‌خواهید قیمت‌ها کنترل شود باید طبقات مختلف مردم، در همه اقشار به نحوی یارانه اقلام در اختیارشان قرار بگیرد. مسئولان باید هزینه ۲۵ قلم ضرورت‌های اولیه مردم را باید فراهم کنید. با یارانه، این نتیجه سهم مدیریت شماست.
عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: در این مدت ما در جهات مختلفی پیشرفت داشتیم، اما گرانی نتیجه سیاست‌های غلط شما بوده، بپذیرید، همین طبقه‌بندی دهک‌ها اشتباه بود. روزنه امید را بستید، از طرفی در‌های کشور را باز کنید تا مردم صادرات کنند و دولت هم مالیات بگیرد.

برگرفته از : https://www.iribnews.ir/fa/news/3872592

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار