ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

دسترسی به سایت‌های تحریمی با سامانه‌ای بومی مهیا شد:

0
برای برنامه‌نویسان؛

دسترسی به سایت‌های تحریمی با سامانه‌ای بومی مهیا شد.

سایت اقتصادی ایرانبه اطلاع می رساند:در صورت تمایل جهت تبلیغات در وبسایت،

می‌توانیدبا مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران تماس حاصل نمایید.

پست الکترونیک: mradeli@yahoo.com

تلفنهای تماس: ۰۹۲۱۴۰۲۹۷۵۳

                         ۰۹۹۸۱۴۸۰۴۱۴

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از مهیا شدن بستر دسترسی برنامه‌نویسان به سایت‌های تحریمی با استفاده از سامانه‌ای بومی خبر داد.

به گزارش سایت اقتصادی ایران به نقل از گروه فناوری اطلاعات تیکنا،عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار مطلبی در یکی از پیامرسان‌های داخلی، با اشاره به سامانه online.۴۰۳ که امکان دسترسی به سایت‌های تحریمی را برای متخصصان و برنامه نویسان فراهم کرده است نوشت:

«مدعیان حقوق بشر، سرویس‌های متعدد و مهمی را برای کاربران ایرانی مسدود کرده اند که اغلب توسط برنامه‌نویسان برای توسعه‌ی سرویس‌های داخلی استفاده می‌شوند. یکی از اقدامات برای حل این مشکل، راه‌اندازی ۴۰۳ بودکه دسترسی به صد‌ها سرویس تحریمی را فراهم کرده که نیم میلیون نفر در یک ماه گذشته از آن استفاده کرده اند.»

گفتنی‌است؛ سامانه آنلاین ۴۰۳ به برنامه‌نویسان، متخصصان و پژوهشگران کمک می‌کند، بدون نیاز به استفاده از VPN به سرویس‌های تحریمی مورد نیازشان دسترسی پیدا کنند.

منبع : https://tiecna.com

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار