ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

هیولای تورم بیدار نشده ساخته شده است،دیگر تغییرات کوچک در متغیرهای اقتصادی جواب نمی‌دهد،اصلاحات ساختاری در اقتصاد باید اتفاق بیفتد:

0

کارشناس مسائل اقتصادی گفت: مدت هاست که سیاست های پولی از کار افتاده اند و دیگر کار نمی کنند.

سایت اقتصادی ایرانبه اطلاع می رساند:در صورت تمایل جهت تبلیغات در وبسایت،

می‌توانیدبا مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران تماس حاصل نمایید.

پست الکترونیک: mradeli@yahoo.com

تلفنهای تماس: ۰۹۲۱۴۰۲۹۷۵۳

                         ۰۹۹۸۱۴۸۰۴۱۴

سایت اقتصادی ایران به نقل ازفردا: قیمت ها روز به روز افزایش پیدا می کند و گویا پایانی برای مهار گرانی ها نمی تواند متصور بود؛ اوضاع به جایی رسیده که برخی کارشناسان از تعبیر «ابرتورم» برای توصیف آن استفاده می کنند.

حسین راغفر در گفتگو با خبرنگار فردا درباره چرایی رشد فزاینده قیمت کالا و خدمات گفت: غول تورم را کسی بیدار نکرد بلکه آن را ساخته اند. در واقع این هیولای تورم نوعی فرانکنشتاین است که در آزمایشگاه های حکومتی ساخته شد و هر چند وقت یک بار سر برمی آورد و حداقل میلیون ها نفر را قربانی می کند.

وی کنترل هیولای تورم فرانکنشتاین را دست سازنده های آن خواند و درباره نحوه مهار آن افزود: این هیولا خون آشام است و برای آنکه سیاست های مخرب بیش از سه دهه گذشته در اقتصاد کشور اجتناب و جلوگیری شود علی الصول باید اصلاحات ساختاری انجام شود، بدون این اصلاحات ساختاری تغییرات کوچک در متغیرهای اقتصادی کار نمی کند.

این استاد دانشگاه تأکید کرد: مدت هاست که سیاست های پولی از کار افتاده اند و دیگر کار نمی کنند. معتقدم باید حتما اصلاحات ساختاری در حوزه اقتصاد کشور رخ دهد. این اصلاحات ساختاری نیز مستلزم وارد آمدن آسیب هایی به برندگان این سیاست ها طی ۳ دهه گذشته است؛ به همین دلیل عزم سیاسی برای انجام این اصلاحات وجود ندارد.

منبع : https://www.fardanews.com

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار