ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

به شکایات بازنشستگان درباره همسان سازی حقوق رسیدگی خواهد شد:

0
وزیر کار در حاشیه هیات دولت؛

تشکیل کارگروهی برای حل اختلاف بازنشستگان و تامین اجتماعی.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه هیات دولت گفت: کارگروهی برای حل اختلاف بازنشستگان و تامین اجتماعی تشکیل می شود.

به گزارش سایت اقتصادی ایران به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه هیات دولت در  جمع خبرنگاران با اشاره به  اختلاف پیش آمده واریز ۲۵ درصد اضافه حقوق مستمری بگیران گفت: در این زمینه اگر حق به جانب بازنشستگان باشد، پیگیری می‌کنیم.سیدصولت مرتضوی افزود: برخی از بازنشستگان معتقدند که این میزان افزایش حقوق اجرا نشده در حالی که تامین اجتماعی معتقداست که کاملا اجرا شده؛ در این زمینه کارگروهی مسئول شده تا موضوع را بررسی کنند.

مرتضوی؛

به شکایات بازنشستگان درباره همسان

سازی حقوق رسیدگی خواهد شد.

سایت اقتصادی ایرانبه اطلاع می رساند:در صورت تمایل جهت تبلیغات در وبسایت،

می‌توانیدبا مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران تماس حاصل نمایید.

پست الکترونیک: mradeli@yahoo.com

تلفنهای تماس: ۰۹۲۱۴۰۲۹۷۵۳

                         ۰۹۹۸۱۴۸۰۴۱۴

وزیر کار در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: همکاران ما اعلام می کنند که همسان سازی و افزایش حقوق اعمال شده ولی تعدادی از بازنشستگان معتقدند که در مواردی اعمال نشده است که این موضوع، حتما رسیدگی خواهد شد.

به گزارش سایت اقتصادی ایران به نقل از مشرق، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در حاشیه جلسه هیات دولت درباره اختلاف پیش آمده واریز ۲۵ درصد اضافه حقوق مستمری بگیران گفت: در این زمینه اگر حق به جانب بازنشتگان باشد، پیگیری می‌کنیم.

وی ادامه داد: برخی از بازنشستگان معتقدند که این میزان افزایش حقوق اجرا نشده است در حالی که تامین اجتماعی معتقد است که کاملا اجرا شده است؛ در این رابطه کارگروهی مسئول شده اند تا بررسی کنند.

مرتضوی در رابطه با اینکه بازنشستگان اعتراضات خود را چگونه باید به ثبت برساند گفت: این راه و چارچوب دارد. شما به عنوان رسانه شکایت آنها را مطرح می‌کنید و این به منزله مطالبه این‌گروه از جامعه است.

وزیر کار افزود: شما اصحاب رسانه زبان‌مردم و آحاد مختلف جامعه هستید. در جلسه قبل نیز این‌مطالبه مطرح شد که مورد بررسی قرار گرفت.

منبع : https://www.mashreghnews.ir/news/1490381

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار