ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

بحران در بانک های آمریکا هر روز وخیم تر می شود:

0

بحران در بانک های آمریکا هر روز وخیم تر می شود به طوری که این بحران به بانک های متوسط هم رسیده و مردم سپرده های خود را بیرون می کشند.

سایت اقتصادی ایرانبه اطلاع می رساند:در صورت تمایل جهت تبلیغات در وبسایت،

می‌توانیدبا مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران تماس حاصل نمایید.

پست الکترونیک: mradeli@yahoo.com

تلفنهای تماس: ۰۹۲۱۴۰۲۹۷۵۳

                         ۰۹۹۸۱۴۸۰۴۱۴

به گزارش گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از راشاتودی، بحران در بانک های آمریکا هر روز وخیم تر می شود و از ماه مارس که تعدادی از بانک ها ورشکسته شدند سیستم بانکی این کشور با چالش های بزرگی دست و پنجه نرم می کند.

بر اساس این گزارش، پس از گزارش های خروج سپرده ها از بانک ها که منجر به ورشکستی آنها شد ارزش سهام این بانک ها هم به شدت افت کرد.

ارزش سهام برخی از این بانک ها تا ۳۳ درصد افت کرد که تاثیر خود را بر افت سهام دیگر بانک ها هم گذاشته است.

بانک «پک وست» فاش کرده است که ارزش سپرده های این بانک روز سه شنبه در هفته منتهی به ۵ می، ۱۰ درصد افت کرده است در حالی که این بانک ۱۵ میلیارد دلار نقدینگی دارد ۵٫۲ میلیارد دلار از آنها سپرده های بیمه نشده است.

این گزارش می نویسد که در سه‌ماهه نخست امسال سپرده های این بانک ۱۶٫۹ درصد کاهش یافته است و این بانک تلاش می کند که با استراتژی جدید، فروش سرمایه، ترازنامه خود را متعادل کند.

علاوه بر سپرده ها، ارزش سهام این بانک هم در ماه جاری بیش از ۴۰ درصد افت کرده و میزان افت سهام در یکسال گذشته به ۸۰ درصد رسیده است.کاهش ارزش سهام این بانک یک رکورد تاریخی را هفته گذشته برجای گذاشت.

این افت بی سابقه پس از آن صورت گرفت که این بانک اعلام کرد با سرمایه گذاران و شرکای خود برای افزایش سپرده ها درحال مذاکره است و این سیگنال بزرگی به سهامداران بود تا سپرده های خود را بیرون بکشند.

بر اساس این گزارش، نگرانی از بانک های متوسط در آمریکا هر روز افزایش دارد، سرمایه گذاران نگران هستند و سهام این بانک ها هم روز به روز کاهش است.

بدبینی سهامداران به بانک ها تا حدی است که آنها به گفته رگولاتری ها مبنی بر اینکه بخش بانکی وضعیت بهتری دارد و پول سرمایه گذاران امن است، توجهی نمی کنند.

منبع : https://www.farsnews.ir/news/14020222000238

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار