ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

اگر اقدامی صورت نگیرد نسل گیلک تا ۵۰ سال آینده منقرض خواهد شد:

0

سایت اقتصادی ایرانبه اطلاع می رساند:در صورت تمایل جهت تبلیغات در وبسایت،

می‌توانیدبا مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران تماس حاصل نمایید.

پست الکترونیک: mradeli@yahoo.com

تلفنهای تماس: ۰۹۲۱۴۰۲۹۷۵۳

                         ۰۹۹۸۱۴۸۰۴۱۴

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛

کاهش زاد و ولد در گیلان نگران کننده است.

رشت – سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه کاهش زاد و ولد در استان نگران کننده است، گفت: مسئله سالمندی و کاهش جمعیت به یک بحران برای گیلان تبدیل شده است.

به گزارش سایت اقتصادی ایران به نقل از مهر، محمدتقی آشوبی ظهر دوشنبه در همایش نکوداشت ماما در گیلان، اظهار کرد: در این مراسم که به مناسبت روز جهانی ماما برگزار شده از ۱۱۱ مامای نمونه گیلان در سه حوزه درمان، بهداشت و آموزش تجلیل شد.

وی ادامه داد: تجلیل از خانواده مامای شهید مدافع سلامت انوشه بیکیان از مهم‌ترین محورهای نکوداشت ماما در گیلان بود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه ماماها نقش مهمی در سلامت و موفقیت جامعه دارند، گفت: نقش و جایگاه ماماها در جامعه وصف ناشدنی است.

آشوبی با بیان اینکه کاهش زاد و ولد در گیلان نگران کننده است، اضافه کرد: پیری جمعیت در گیلان از مرز هشدار عبور کرده و باید در این خصوص چاره‌ای اساسی اندیشید.

وی با بیان اینکه خطر انقراض نسل گیلک در کمتر از ۵ دهه وجود دارد، افزود: برای حل مسئله زاد و ولد و همچنین پیری جمعی فرصت بسیار محدود است و اگر اقدامی صورت نگیرد نسل گیلک تا ۵۰ سال آینده منقرض خواهد شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به تبلیغات منفی رسانه‌های معاند و بیگانگان در فرزند آوری، بیان کرد: آن‌ها بر خلاف این تبلیغات عمل می‌کنند و در آن کشورها هر خانواده‌ای ۵ الی ۶ فرزند دارند و هدف تبلیغات منفی دشمن در فرزند آوری کاهش جمعیت و نابودی است.

آشوبی با اشاره به تشکیل قرارگاه جوانی جمعیت، تصریح کرد: مسئله سالمندی و کاهش جمعیت به یک بحران برای گیلان تبدیل شده است که انتظار می‌رود قرارگاه جوانی جمعیت نگاه ویژه‌تری به این استان داشته باشد.

برگرفته از : https://www.mehrnews.com/news/5774652

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار