ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

پایانی برای بحران بانکی آمریکا نیست:

0

سایت اقتصادی ایرانبه اطلاع می رساند:در صورت تمایل جهت تبلیغات در وبسایت،

می‌توانیدبا مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران تماس حاصل نمایید.

پست الکترونیک: mradeli@yahoo.com

تلفنهای تماس: ۰۹۲۱۴۰۲۹۷۵۳

                         ۰۹۹۸۱۴۸۰۴۱۴

معاملات در بانک‌های ایالات‌متحده با گسترش وحشت مالی متوقف شدند.

به گزارش ایسنا و به نقل از راشا، دو بانک دیگر ایالات‌متحده سهام خود را معلق کردند؛ این اقدام طی بحبوحه بدترین بحرانی که از سال ۲۰۰۸ تاکنون مشاهده نشده و به بخش مالی این کشور وارد شده است، انجام شد.

رگولاتورها به‌طور موقت معاملات سهام پک وست (PacWest) مستقر در لس آنجلس و اتحاد غربی آریزونا را پس از کاهش شدید قیمت‌ها به حالت تعلیق درآوردند.

پک وست، اواخر روز چهارشنبه گفت که در حال مذاکره با شرکای بالقوه و سرمایه‌گذاران در مورد گزینه‌های استراتژیک پس از کاهش ۶۰ درصدی سهام آن است.

این بانک اعلام کرد که به تازگی چندین شریک و سرمایه‌گذار بالقوه با این شرکت تماس گرفته‌اند و بحث‌ها در حال انجام است اما سرمایه‌گذاران اطمینان نکردند و این فروش در روز پنجشنبه ادامه یافت و سهام پک وست ۵۰ درصد سقوط کرد و سایر بانک‌های منطقه‌ای را تحت تاثیر قرار داد.

وسترن الیانس نیز قبل از توقف معاملات ۴۵ درصد سقوط کرد. سهام این بانک در سال جاری تاکنون بیش از ۶۰ درصد از ارزش خود را کاهش داده است.

یکی دیگر از بانک‌های متوسط دیگر،  فرست هورایزن (First Horizon)، تقریبا ۴۰ درصد از ارزش خود را در روز پنج‌شنبه پس از لغو تصاحب ۱۳٫۴ میلیارد دلاری برنامه‌ریزی شده توسط بانک تورنتو-دومینیون کانادا از دست داد.

بیل آکمن، مدیر عامل صندوق سرمایه‌گذاری پرشینگ اسکوئر نیویورک گفت: ما برای رفع این مشکل وقت کم داریم. قبل از اینکه شرکت بیمه سپرده فدرال و دولت ما بیدار شود، چند ورشکستگی غیرضروری بانک دیگر را باید تماشا کنیم؟ ما اکنون به یک رژیم تضمین سپرده در سراسر سیستم نیاز داریم.

وی هشدار داد که کل سیستم بانکی منطقه‌ای ایالات‌متحده در خطر است. اعتماد به یک موسسه مالی در طول دهه‌ها ایجاد می‌شود و در چند روز از بین می‌رود.

توسعه بحران بانکی پس از آن صورت گرفت که یک بانک متوسط دیگر به نام فرست ریپابلیک، توسط رگولاتورهای ایالات‌متحده توقیف شد و اوایل این هفته به جی چی مورگان فروخته شد. سپرده‌گذاران ۱۰۰ میلیارد دلار از فرست ریپابلیک بیرون کشیده بودند زیرا می‌ترسیدند جایگاه نگهداری پولشان دیگر امن نباشد.

این بانک پس از بانک‌های سیلورگیت، سیلیکون ولی و سیگنچر به چهارمین وام‌دهنده ایالات‌متحده تبدیل شد که در سال جاری سقوط کرد.

منبع : https://www.isna.ir/news/1402021710027

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار