ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

سامانه رسیدگی به درخواست های مردمی وزارت بهداشت ۱۹۰

0

سامانه رسیدگی به درخواست های مردمی  ۱۹۰ دارای داخلی های زیر است:

تبلیغات سایت اقتصادی ایران:

مژده به تمامی فعالین اقتصادی، سایت پربازدیداقتصادی ایران ازاین پس تبلیغات متنی رادرمناسب ترین قسمت این سایت بارگذاری می نماید:

بدینوسیله به تمامی فعالان اقتصادی اعلام می گرددکه سایت پربازدیداقتصادی ایران ازاین پس تبلیغات متنی موردسفارش شما رادرمناسب ترین قسمت این سایت بارگذاری می نماید؛ تمامی صاحبان کالاوخدمات می توانند با مراجعه به این سایت نسبت به سفارش تبلیغات متنی خودبا نازلترین قیمت اقدام نمایند.

درگاه پرداخت ملی پی سایت اقتصادی ایران به نشانی:https://mellipay.ir/mellilink/eghtesadi1.ir

درگاه پرداخت سیزپی سایت اقتصادی ایران به نشانی :https://me.sizpay.ir/18001585

درگاه پرداخت آی دی پی سایت اقتصادی ایران به نشانی : https://idpay.ir/mradeli37

بهمین منظورتمامی صاحبان کالاوخدمات ازطریق پست الکترونیک mradeli@yahoo.comمی توانندنسبت به سفارش تبلیغات اقدام نمایند.

شماره های تماس:

۰۹۲۱۴۰۲۹۷۵۳

۰۹۹۸۱۴۸۰۴۱۴

طرح شکایت و مشکلات مربوط به اورژانس ۱۱۵

ارائه مشکلات در زمینه بهداشت محیط، بهداشت حرفه‌ای و طب کار

دریافت مشاوره دارویی یا اعلام مشکلات تامین دارویی

طرح مشکلات مربوط به پذیرش و رسیدگی به بیمار

 طرح شکایات دریافتی پزشکان یا مراکز بهداشتی درمانی

پاسخگویی سامانه ۱۹۰ درباره جوانی جمعیت:
هموطنان در سراسر کشور می‌توانند انتقادات و شکایات خود را درباره اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، از طریق خط ۶ سامانه ۱۹۰ با مسئولان در میان بگذارند تا در اسرع وقت رسیدگی و نتیجه به آنان اعلام شود.

پس از طرح موضوع از کارشناس یک کد رهگیری دریافت می‌کنید. با این کد می‌توانید آن موضوع را بعد پیگیری کنید.

سامانه رسیدگی به شکایات مردمی ۱۹۰ مستقر در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به صورت شبانه روزی و با حضور تمام وقت کارشناسان، آماده دریافت و رسیدگی فوری به شکایات شهروندان در زمینه مشکلات بهداشتی و درمانی و دارویی  در سراسر کشور است.

تخلفات بهداشتی مانند عرضه مواد غذایی فاسد، تاریخ گذشته، مواد غذایی غیر مجاز و موارد نگهداری نامناسب از مواد غذایی ،عدم استفاده از لباس کار مناسب و نامناسب بودن بهسازی مکان و استعمال دخانیات از همچنین شکایات مربوط به اماکن عمومی همچون هتلها و مسافرخانه ها وبیمارستانها ،مطبها، آرایشگاهها و مساجد و مدارس وپمپ بنزینها ودانشگاهها و خوابگاهها  سایر اماکن عمومی مشاهده تحلفات حرفه ای و رعایت نکردن اصول بهداشت حرفه ای مانند نور و فضای شغلی نامناسب در مشاغل مختلف همچنین تخلفاتی مانند آلودگی صوتی، ایجاد آلودگی هوا یا خاک، دفع نامناسب پسماندها و رعایت نشدن اصول بهداشت حرفه ای را به این سامانه اطلاع دهند.علاوه بر این تخلفاتی که در مراکز تفریحی و ورزشی رخ می دهد مانند رعایت نشدن اصول بهداشتی یا عرضه غیر مجاز مواد دخانی،  استخرها، باشگاه های ورزشی ، آرایشگاه ها و هتل ها ، در تماس با این مرکز پیگیری می شود.را از طریق شماره تلفن‌ ۱۹۰ به این سامانه اطلاع دهند که پس از ثبت شکایت، بازرسان در اسرع وقت به محل مورد نظر مراجعه کرده و رسیدگی لازم را انجام خواهند داد.

منبع : https://rey.tums.ac.ir/news

 

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار