ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

اهمیتِ نتیجه‌ی جلسه‌ی شورایعالی کار برای بازنشستگان بیشتر از شاغلان نباشد، کمتر نیست:

0

حیدری: نتیجه‌ی جلسات شورایعالی کار برای بازنشستگان مهم است،در سیاستهای مزدی خود تجدید نظر کنید.

نایب رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: بیش از ۹۳ درصد از منابع تامین اجتماعی از محل وصول حق بیمه شاغلان تأمین می‌شود. مزدی که در شورایعالی کار تعیین می‌شود از این نظر برای ما اهمیت دارد که اگر این مزد منطقی و معقول تصویب شود، سهم بیمه‌ی آن می‌تواند برای ما تامین منابع کند و به رفاه بازنشسته و مستمری بگیر کمک کند.

تبلیغات سایت اقتصادی ایران:

مژده به تمامی فعالین اقتصادی، سایت پربازدیداقتصادی ایران ازاین پس تبلیغات متنی رادرمناسب ترین قسمت این سایت بارگذاری می نماید:

بدینوسیله به تمامی فعالان اقتصادی اعلام می گرددکه سایت پربازدیداقتصادی ایران ازاین پس تبلیغات متنی موردسفارش شما رادرمناسب ترین قسمت این سایت بارگذاری می نماید؛ تمامی صاحبان کالاوخدمات می توانند با مراجعه به این سایت نسبت به سفارش تبلیغات متنی خودبا نازلترین قیمت اقدام نمایند.

درگاه پرداخت ملی پی سایت اقتصادی ایران به نشانی:https://mellipay.ir/mellilink/eghtesadi1.ir

درگاه پرداخت سیزپی سایت اقتصادی ایران به نشانی :https://me.sizpay.ir/18001585

درگاه پرداخت آی دی پی سایت اقتصادی ایران به نشانی : https://idpay.ir/mradeli37

بهمین منظورتمامی صاحبان کالاوخدمات ازطریق پست الکترونیک mradeli@yahoo.comمی توانندنسبت به سفارش تبلیغات اقدام نمایند.

شماره های تماس:

۰۹۲۱۴۰۲۹۷۵۳

۰۹۹۸۱۴۸۰۴۱۴

به گزارش سایت اقتصادی ایران به نقل از ایلنا، علیرضا حیدری (نایب رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری) در جلسه ماهانه اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری که صبح امروز (دوشنبه ۲۲ اسفند) در خانه کارگر برگزار شد، گفت: بیش از ۹۳ درصد از منابع تامین اجتماعی از محل وصول حق بیمه شاغلان تأمین می‌شود. مزدی که در شورایعالی کار تعیین می‌شود از این نظر برای ما اهمیت دارد که اگر این مزد منطقی و معقول تصویب شود، سهم بیمه‌ی آن می‌تواند برای ما تامین منابع کند و به رفاه بازنشسته و مستمری بگیر کمک کند.

وی ادامه داد: پس اهمیتِ مصوبه‌ی شورایعالی کار کمتر از آن چیزی که در تامین اجتماعی اتفاق می‌افتد برای ما نیست. ما نسبت به این موضوع حساسیم و آن را پیگیری می‌کنیم تا ببینیم در شورایعالی کار چه اتفاقی میافتد و چه رقمی تعیین می‌شود. اهمیتِ نتیجه‌ی جلسه‌ی شورایعالی کار برای بازنشستگان بیشتر از شاغلان نباشد، کمتر نیست.

حیدری تصریح کرد: ما برای سال آینده وضعیتِ خوبی را پیش‌بینی نمی‌کنیم. وضعیت اقتصادی و معیشتی و درمان همه با چالش‌های جدی مواجه خواهند شد. امیدواریم اتفاقاتِ اخیری که در حوزه‌ی سیاسی در کشور افتاده بتواند کمک کند تا شرایط کنترل شده باشد و سال بهتری نسبت به امسال داشته باشیم. اما به هر حال رئیس کمیسیون تلفیق مجلس نیز پیشتر اعلام کردند که سال آینده با تورم افزایشی روبه رو هستیم و این علامت خوبی نیست.

نایب رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری بیان کرد: هنوز کمیته مزد در خصوص سبد معیشت که مبنای تعیین دستمزد است به نتیجه نرسیده است. متاسفانه در مذاکراتِ مزدی امسال گروه کارفرمایی و دولت به دنبال تغییر روند شاخص‌های تعیین حداقل معیشت بود که این بسیار معنی دار است و نشان می‌دهد دو گروه اجتماعی به دنبال کم نشان دادن مبلغ سبد معیشت هستند که این روی دستمزد نیز تاثیر خواهد گذاشت. امیدواریم نمایندگان ما در شورایعالی کار بتوانند رقم دستمزد را به نرخ سبد معیشت نزدیک کنند.

حیدری گفت: ما در تعیین دستمزد چیز زیادی نمی‌خواهیم؛ می‌خواهیم قدرت خرید را بر مبنای یکی از سالهای پایه به ما برگردانند. در دو سه سال گذشته تورم بیداد کرده و جامعه را به سمت فقر کشانده است.

وی در خصوص‌عدم گرایش کارگران متخصص به کار در کارخانه‌ها گفت: چندی پیش نایب رئیس اتاق صنعت گفتند که ما در شهرکهای صنعتی کارگر کم داریم و دلیل آن را نبود نیروی کار ماهر و ضعف عملکرد وزارت کار و سازمان فنی و حرفه‌ای دانستند، در حالیکه علت اصلی این نیست. در جامعه‌ای که نرخ مشارکت ۴۱ درصد است و نرخ بیکاری حدود ۱۰ تا ۱۲ درصد و نرخ بیکاری جوانان ۲۶درصد است، نباید علت را نبودِ نیروی کار ماهر دانست. علتِ اصلی، پایین بودن مزد است؛ کارگر ماهر نیروی کار خود را در ازای ۷ میلیون تومان در اختیار کارفرما قرار نخواهد داد و بیگاری نمی‌کند؛ پس در سیاستهای مزدی خود تجدید نظر کنید.

برگرفته از : https://www.ilna.ir

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار