ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

ساخت درگاه پرداخت اینترنتی:

0

مقدمه؛

داشتن درگاه پرداخت کار سختی است که این روز ها سیزپی آن را آسان کرده است و فقط با چند کلیک ساده شما را در کوتاه ترین زمان صاحب درگاه پرداخت می کند.

برای ساختن و داشتن درگاه پرداخت در همه جای دنیا نیاز است که صبوری داشته باشید و احراز هویت شوید و در ایران هم به همین صورت است و اگر شما درگاه پرداختی ساختید که نیاز به هیچ مدرک و احراز هویتی نداشت حتما شک کنید و به هیچ وجه از آن درگاه استفاده نکنید چون بسیار خطرناک است و ممکن است بخشی از دارایی تان را از دست بدهید.

به طور معمول شما برای ساخت درگاه پرداخت اینترنتی، به صورت مفصل به مدارک زیر نیاز دارید:

  • شناسنامه
  • کارت ملی
  • عکس سلفی (اگر ثبت نام به صورت اینترنتی انجام شود)
  • جواز کسب
  • سند مالکیت
  • اجاره نامه
  • استشهاد نامه
  • و دیگر موارد که بسته به درگاهی که انتخاب می کنید متغیر است.

بیشتر بخوانید: ساخت درگاه پرداخت

ولیکن برای اخذ درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی، شما برای احراز هویت شدن نیازی نیست که همه این موارد را داشته باشید و فقط داشتن سه مورد از این موارد کفایت می کند.

هنگام ساخت یک درگاه پرداخت برای سایت باید توجه داشته باشید که از همان ابتدا درگاه مطمئنی را انتخاب کنید که بعدا پشیمان نشوید.

اگر وقت و حوصله ندارید که در صف های طولانی بانک بایستید و تمایل داشتید که به صورت اینترنتی درگاه پرداخت تان را ثبت نام کنید و به بانک ها مراجعه نکنید، می توانید از درگاه های پرداخت اینترنتی پرداخت یاری که اکثرا ثبت نام هایشان به صورت آنلاین است و کم پیش می آید که نیاز شود به صورت حضوری به جایی مراجعه کنید استفاده نمایید.

زمانی که تصمیم دارید به صورت اینترنتی ثبت نام درگاه پرداخت را انجام دهید، بهتر است قبل از شروع فرایند ثبت نام و احراز هویت شدن خودتان، به عنوان پذیرنده، شما یک مرتبه درگاه پرداخت را احراز هویت کنید.

این احراز هویت باید به صورتی باشد که شما از درگاه پرداخت مطمئن شوید. بهترین روش برای احراز هویت کردن “درگاه پرداخت” توسط شما، دیدن نماد شاپرک و اینماد است.

به طور کلی اگر این دو مجوز را یک درگاه پرداخت داشته باشد دیگر جای نگرانی نیست. برای مثال درگاه پرداخت سیزپی ردیف سوم شاپرک است با نام تجاری پیشگامان فناوری اطلاعات کهکشان و برند سیزپی و همچنین اگر سایت اینماد را باز کنید و آدرس سایت درگاه پرداخت سیزپی یعنی sizPay.ir را سرچ کنید اینماد و مشخصات شرکت سیزپی به شما نمایش داده خواهد شد و بعد از دیدن این موارد دیگر راحت می توانید با خیال آسوده ثبت نام را انجام دهید و مدارک مورد نیاز را برای احراز هویت برای ساخت درگاه ارائه دهید. فقط همیشه حواستان باشد که هیچ ارائه دهنده درگاه پرداختی از شما اطلاعات حساب های بانکی یا اطلاعات روی کارت بانکی شما را مانند: cvv2 و تاریخ انقضا را نمی خواهد و شما نیز از دادن این اطلاعات اجتناب کنید و فقط می توانید شماره شبا را برای تسویه در اختیارشان بگذارید.

بهتر است از “درگاه پرداخت” سیزپی که هم بسیار امن است و هم اینکه احراز هویت راحتی دارد استفاده کنید تا با مشکل مواجه نشوید.

ساخت درگاه پرداخت در سایت سیزپی بسیار راحت است و شما در هر ساعت از شبانه روز می توانید با مراجعه به سایت سیزپی در Google یا دیگر مرورگر ها به صورت آنلاین این کار را انجام دهید.

برای ثبت نام هم نیاز است که فقط تصویر شناسنامه و کارت ملی و شبای بانکی را آپلود نمایید و بعد از چند ساعت درگاه شما بدون هیچ هزینه ای فعال می شود و می توانید هم زمان از درگاه پرداخت، لینک پرداخت، فاکتور آنلاین، کیف پول الکترونیکی، کدQR و … استفاده کنید و اگر هم نیاز به راهنمایی داشتید می توانید با پشتیبان ۲۴ ساعته با شماره ۸۸۴۰۱۴۱۱ تماس حاصل فرمایید.

یادمان باشد؛ درگاه پرداخت سیزپی به کسب و کار شما هویت می بخشد.

 

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار