ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

کارگران بازنشسته همیشه کارگرند بنابراین شب عید هم باید عیدی کارگری بگیرند:

0

در جمع بازنشستگان مطرح شد:

چراغ‌های بحران در «تامین اجتماعی» روشن شده،چرادولت در بودجه، تامین اجتماعی را ندید؟

عیدعلی کریمی در جمع بازنشستگان در قزوین گفت: از نمایندگان مجلس بویژه نمایندگان استان قزوین درخواست داریم که خواسته‌های بازنشستگان را مد نظر قرار دهند.

به گزارش سایت اقتصادی ایران به نقل از ایلنا، جمعی از بازنشستگان تامین اجتماعی استان قزوین با مطالبه‌ی گنجاندن مطالبات سازمان تامین اجتماعی و بازنشستگان از دولت در بودجه سنواتی، مقابل دفتر لطف الله سیاهکلی، نماینده مجلس شورای اسلامی حضور یافتند.عیدعلی کریمی در جمع بازنشستگان گفت: ما صبر کردیم تا ببینیم دولت چه اقدامی انجام می‌دهد اما دولت در بودجه، تامین اجتماعی را ندیده. سه درصد هزینه جاری بالای ۱۲۰ هزار میلیارد تومان است اما این مبلغ لحاظ نشده و بعد از اعتراض، صرفا ۸۰ هزار میلیارد را لحاظ کرده که کفاف نمی‌دهد.

محل تبلیغات سایت اقتصادی ایران:

فعالان اقتصادی جهت معرفی کالاوخدمات خود،ضمن واریزهزینه های موردتوافق بابت تبلیغات متنی درمابین سطور مطالب این سایت ازطریق ایمیل ولینک زیر اقدام نمایند:

ایمیل  سایت: mradeli@yahoo.com

لینک پرداخت: https://idpay.ir/mradeli37

وی با بیان اینکه تامین اجتماعی یکی از صندوق‌های بزرگ کشور است که بیش از ۵۰ درصد جمعیت کشور و حدود ۴۲ میلیون نفر عضو دارد، افزود: امروز تمام چراغ‌های هشدار تامین اجتماعی روشن شده و۵۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی دولت هم درحالی که به پایان برنامه پنجم نزدیک شده‌ایم هنوز پرداخت نشده است.

وی ادامه داد: اگر یک ماه حقوق افراد تحت پوشش تامین اجتماعی عقب بیفتد باتوجه به تعداد جمعیت بالایی که دارند حاکمیت و نظام را تحت تاثیر قرار می‌ده.؛ ما رزمندگان و زحمت‌کشان دیروز و فقیرهای امروز هستیم. چرا باید معاون اول رئیس جمهور در جلسه غیرعلنی عنوان کند «همین است که هست» و از بین ۲۹۰ نماینده صرفا تعداد محدودی واکنش نشان دهند، باید توجه داشت که فرزندان همین بازنشستگان از نخبه‌های امروز کشور هستند.

کریمی در ادامه گفت: از نمایندگان مجلس بویژه نمایندگان استان قزوین درخواست داریم که خواسته‌های بازنشستگان را مد نظر قرار دهند.

دبیر خانه کارگر درباره همسان‌سازی حقوق نیز تصریح کرد: دو سال از زمان اجرای همسازان‌سازی می‌گذرد اما هنوز به نتیجه نرسیده. این در حالی است که به پایان سال ۱۴۰۱ نزدیک شده‌ایم اما ۲۵ درصد باقی مانده همسان‌سازی بازنشستگان هنوز اجرایی نشده است.

وی درباره واگذاری بانک رفاه هم گفت: این بانک متعلق به کارگران و بازنشستگان است و هرجا تامین اجتماعی مشکل داشت این بانک به دادش رسیده، اما امروز می‌خواهند این بانک را واگذار کنند و ما هرگونه واگذاری را محکوم می‌کنیم و اگر هم بنا باشد این اتفاق بیفتد باید به خود ما واگذار شود.

کریمی در بخش دیگری از سخنان خود درباره حداقل دستمزد کارگران نیز گفت: در روزهای پایانی سال هستیم اما موضوع دستمزد هنوز معلوم نیست. در طول سال جاری بارها از سوی برخی افراد شنیدیم که افزایش ۵۷ درصد حقوق کارگران باعث تورم شده این درحالی است که این میزان با افزایش قیمت‌هایی که صورت گرفت در همان فرودین ماه ارزش ریالی خودرا از دست داد.

به گفته این فعال کارگری؛ امروز ۷۰ درصد بازنشستگان ۶ تا ۷ میلیون دریافتی دارند و حتی تعدادی هم با حداقل سه میلیون تومان بعد از سال‌ها کار کردن تحت وشش کمیته امداد هستند.

کریمی در پایان با انتقاد به رقم ناعادلانه مصوب عیدی به بازنشستگان کارگری گفت: سالهاست می‌گوییم عیدی بازنشستگان کارگری باید برابر با عیدی کارگران شاغل باشد. کارگران بازنشسته همیشه کارگرند بنابراین شب عید هم باید عیدی کارگری بگیرند؛ هر میزان عیدی کمتر از آن، غیرقانونی‌ست.

برگرفته از : https://www.ilna.ir

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار