ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

آب جوشیده باعث ایجاد سنگ کلیه می‌شود؟

0

مضرات آب جوشیده برای کلیه‌ها:

فوق تخصص بیماری‌های کلیوی بزرگسالان با تاکید بر رژیم غذایی مناسب گفت: آب جوشیده شده به دلیل دارا بودن املاح بالا بر احتمال ایجاد سنگ کلیه می‌افزاید.

به گزارش سایت اقتصادی ایران به نقل ازهمشهری آنلاین، حسن ارگانی فوق تخصص بیماری‌های کلیوی بزرگسالان شایع‌ترین بیماری را که می‌تواند نارسایی کلیه ایجاد کند دیابت عنوان و اظهار کرد: در تمام جهان دیابت و عوارض ناشی از آن می‌تواند به نارسایی کلیه و به تبع آن دیالیز و پیوند کلیه بینجامد. ضمن اینکه دیابت، مشکلات قلبی را هم به دنبال خواهد داشت.

وی در توضیح مواردی که افراد باید رعایت کنند تا دچار عوارض ناشی از دیابت نشوند، گفت: رژیم غذایی مناسب، دوری از استرس و چاقی و پرهیز از مصرف دخانیات و پرهیز از استفاده بیجا از داروهای مختلف و کنترل فشار خون بالا می‌تواند از آسیب‌های کلیوی و قلبی ناشی از دیابت جلوگیری کند.

محل تبلیغات سایت اقتصادی ایران:

فعالان اقتصادی جهت معرفی کالاوخدمات خود،ضمن واریزهزینه های موردتوافق بابت تبلیغات متنی درمابین سطور مطالب این سایت ازطریق ایمیل ولینک زیر اقدام نمایند:

ایمیل  سایت: mradeli@yahoo.com

لینک پرداخت: https://idpay.ir/mradeli37

ارگانی در توضیح عوامل ایجادکننده سنگ کلیه گفت: تا امروز مشخص نشده آب معدنی بهتر از آب‌های تصفیه شده شهری است و حتی می‌تواند به دلیل املاح و سدیم بالا باعث بروز سنگ کلیه شود. ضمن اینکه آب جوشیده شده هم به دلیل دارا بودن املاح بالا بر احتمال ایجاد سنگ کلیه می‌افزاید. افرادی که سنگ کلیه دارند باید در طول شبانه روز بیش از ۱۰ لیوان آب بنوشند. اگرچه هر فردی بنابر فیزیولوژی بدن، کار، رژیم غذایی و محل زندگی به مقادیر آب متفاوتی نیاز دارد.

فوق تخصص بیماری‌های کلیوی بزرگسالان کشورمان درخصوص آخرین توصیه‌ها و دستاوردهای پزشکی گفت: رژیم غذایی مناسب و استفاده از سبزیجات و دوری از نمک بسیار نکته مهمی است. برخی داروهای ضد فشار خون و ضد دیابت و داروهایی که دفع قند از ادرار را افزایش می‌دهند برای جلوگیری از بیماری‌های کلیوی علم پزشکی را وارد افق جدیدی کرده‌اند و جراحی پیوند کلیه هم روز به روز در حال پیشرفت است و داروهای پیوند کلیه به تنوع و کارایی بالایی رسیده‌اند.

منبع: فارس
برگرفته از : https://www.hamshahrionline.ir/news/745628

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار