ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

خرید تلویزیون اقساطی بازنشستگان تامین اجتماعی بدون چک و ضامن:

0

بازنشستگان و مستمری بگیران محترم تامین اجتماعی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می‌کنند می توانند نسبت به خرید تلویزیون اقساطی بازنشستگان تامین اجتماعی، ماشین لباسشویی اقساطی و ماشین ظرفشویی اقساطی بدون چک و ضامن، به صورت کسر از حقوق در تهران، کرج و سایر شهرستان ها اقدام نمایند.

محل تبلیغات سایت اقتصادی ایران:

فعالان اقتصادی جهت معرفی کالاوخدمات خود،ضمن واریزهزینه های موردتوافق بابت تبلیغات متنی درمابین سطور مطالب این سایت ازطریق ایمیل ولینک زیر اقدام نمایند:

ایمیل  سایت: mradeli@yahoo.com

لینک پرداخت: https://idpay.ir/mradeli37

فروشگاه اینترنتی نامیراکالا شرایط ویژه ای برای خرید تلویزیون هوشمند ۴K اقساطی ۴۳ اینچ، ۵۰ اینچ، ۵۵ اینچ و ۶۵ اینچ برای بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در تهران، کرج و سایر شهرستان ها به صورت حضوری و غیرحضوری فراهم کرده است.

تماس با نامیراکالا: ۰۲۱۳۴۷۲۹۰۰۰

متقاضیان محترم می توانند با جستجوی «نامیراکالا» در گوگل، لیست محصولات موجود و اطلاعات تماس فروشگاه اینترنتی نامیراکالا را مشاهده نمایند.

به علت محدودیت منابع بانکی، بازنشستگان و مستمری بگیران محترم تامین اجتماعی می‌بایست نسبت به ثبت نام خرید اقساطی بازنشستگان تامین اجتماعی از طریق لینک زیر تسریع نموده و یا با شماره تلفن ۰۲۱۳۴۷۲۹۰۰۰ تماس حاصل نمایند.

ثبت نام خرید اقساطی بازنشستگان تامین اجتماعی

پیشنهاد می شود بازنشستگان و مستمری بگیران محترمی که قصد خرید تلویزیون و سایر لوازم خانگی اقساطی از فروشگاه اینترنتی نامیراکالا را دارند، خرید اقساطی خود را به سال آینده موکول نکنند؛ چراکه در سال آینده ممکن است با افزایش قیمت حداقل ۱۰ تا ۱۵ درصدی مواجه شوند.

از جمله شرایط طرح خرید تلویزیون اقساطی بازنشستگان بدون چک و بدون ضامن عبارت است از:

  1. بدون چک
  2. بدون ضامن
  3. کسر از حقوق بانک رفاه
  4. اقساط ۱۲ تا ۱۸ ماهه
  5. بدون پیش پرداخت (به مدت محدود)

سایر متقاضیان نیز می توانند نسبت به خرید تلویزیون اقساطی ۴۳ اینچ، ۵۰ اینچ،‌ ۵۵ اینچ و ۶۵ اینچ هوشمند ۴K با ارائه چک صیادی اقدام نمایند.

شرایط خرید تلویزیون اقساطی با چک صیادی برای عموم متقاضیان به شرح زیر است:

  1. اقساط ۱۲ تا ۱۸ ماهه
  2. تعداد ۶ تا ۹ فقره چک

تلویزیون ال ای دی هوشمند اینترنشنال آنیل

در شرایط فعلی عمده قطعات تلویزیون های موجود در بازار ایران که با اسامی جدید به فروش می رسند،‌ چینی هستند که کیفیت آن‌ها از درجه یک تا سه دسته بندی می شود.

علاوه بر کیفیت قطعات، “گارانتی” و “خدمات پس از فروش” برای تعمیر و تعویض تلویزیون در کوتاه ترین زمان بسیار اهمیت دارد.

عمده قطعات تلویزیون های ال ای دی هوشمند اینترنشنال آنیل درجه یک است و همچنین این تلویزیون ها دارای ۱۸ ماه گارانتی و خدمات پس از فروش تعمیر و تعویض است.

در حال حاضر بیشترین نارضایتی خریداران تلویزیون از شرکت های بزرگ مربوط به کیفیت پایین برخی قطعات و همچنین نارضایتی از خدمات پس از فروش در صورت نیاز به تعویض تلویزیون است.

گارانتی و خدمات پس از فروش برند اینترنشنال آنیل برای تلویزیون و سایر لوازم خانگی، از جمله نقاط قوت این برند است که حتی در صورت نیاز،‌ در کوتاه ترین زمان اقدام به تعویض کالای خریداری شده می کند.

مشخصات فنی تلویزیون های ۵۰ ، ۵۵ و ۶۵ اینچ اینترنشنال آنیل

تلویزیون ال ای دی ۵۰ ، ۵۵ و ۶۵ اینچ با رزولوشن ULTRA HD برای خانه های متوسط و حتی بزرگ بسیار کاربردی و مناسب است. این محصول دارای ورودی HDMI است که می تواند تصاویر را با کیفیت بالایی منتقل کند.

برخی مشخصات فنی تلویزیون های اینترنشنال آنیل به شرح زیر است:

  1. پنل Ultra HD بدون فریم
  2. پخش ۴k
  3. پردازنده چهار هسته ای
  4. سیستم عامل اندروید
  5. دارای گیرنده دیجیتال قوی
  6. قابلیت بهبود کیفیت تصویر
  7. دارای ورودی MHL برای اتصال موبایل
  8. فناوری Open Cell
  9. قابلیت پخش فرمت های Blu-Ray

سایر کالاها و خدمات فروشگاه اینترنتی نامیراکالا

علاوه بر تلویزیون اقساطی بازنشستگان بدون چک در تهران و شهرستان‌ها، بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی می‌توانند نسبت به خرید اقلام زیر به صورت اقساطی تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان (براساس اعتبارسنجی) اقدام نمایند:

  • مبل اقساطی
  • تلویزیون اقساطی بازنشستگان
  • ماشین لباسشویی اقساطی
  • ماشین ظرفشویی اقساطی
  • میز ناهار خوری اقساطی
  • سرویس خواب اقساطی
  • دندانپزشکی اقساطی
  • بیمه ثالث و بدنه خودرو اقساطی
  • بیمه عمر و پس انداز

میز تلویزیون چوبی اقساطی

در کنار تلویزیون و لوازم خانگی اقساطی، کالای چوبی اقساطی هم در فروشگاه نامیراکالا به فروش می رسد!

تلویزیون نو بدون میز تلویزیون نو نمای زیبایی ندارد!

خریداران تلویزیون های ۵۰ ، ۵۵ و ۶۵ اینچ اقساطی می توانند نسبت به مشاهده انواع میز تلویزیون چوبی اقساطی و خریداری آن از فروشگاه اینترنتی نامیراکالا اقدام نمایند.

خرید تلویزیون اقساطی بازنشستگان تامین اجتماعی بدون چک و ضامن

خرید اقساطی ماشین لباسشویی اتوماتیک ۸ کیلوگرمی

بازنشستگان و مستمری بگیران محترم تامین اجتماعی می توانند با شرایط ذکر شده نسبت به خرید ماشین لباسشویی اقساطی اتوماتیک ۸ کیلوگرمی با مشخصات زیر اقدام نمایند:

  • ۱۸ ماه گارانتی تعویض
  • ۱۰ سال خدمات پس از فروش
  • ۸ برنامه شستشو
  • ۱۲۰۰ دور
  • گرید A+++
  • تنظیم زمان شروع کار
  • تنظیم زمان شستشو تا ۲۴ ساعت
  • درجه حرارت ۹۰ درجه
  • نوع موتور Inverter
  • دارای قفل کودک
  • حداکثر زاویه بازکردن درب ۱۸۰ درجه
  • دارای صفحه نمایشگر بزرگ

خرید اقساطی ماشین ظرفشویی اتوماتیک ۱۴ نفره

بازنشستگان محترم تامین اجتماعی می توانند با شرایط ذکر شده نسبت به خرید ماشین ظرفشویی اقساطی با مشخصات زیر اقدام نمایند:

  • ۱۸ ماه گارانتی تعویض
  • ۱۰ سال خدمات پس از فروش
  • ظرفیت ۱۴ نفره
  • گرید انرژی A+++
  • دارای ۶ برنامه شستشو
  • دارای ۳ سبد مجزا
  • دارای خشک کن
  • قابلیت شستشو و چربی زدایی با آب ۶۰ درجه
  • قابلیت زمانبندی شستشو
  • دارای نمایشگر LED بزرگ
  • دارای رنگ بندی استیل و سفید

دندانپزشکی اقساطی بازنشستگان تامین اجتماعی

بازنشستگان و مستمری بگیران محترم تامین اجتماعی می توانند از خدمات دندانپزشکی اقساطی نامیراکالا در تهران و اهواز بهره مند شوند.

امکان استفاده از خدمات دندانپزشکی اقساطی بازنشستگان با اقساط ۱۰ ماهه تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان براساس اعتبارسنجی و میزان حقوق بازنشسته یا مستمری بگیر محترم فراهم شده است.

بازنشستگان و مستمری بگیران محترم می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با نامیراکالا تماس حاصل نموده یا با جستجوی «نامیراکالا» در گوگل از شرایط دندانپزشکی اقساطی بازنشستگان مطلع شوند.

خرید تلویزیون اقساطی بازنشستگان تامین اجتماعی بدون چک و ضامن

بیمه ثالث و بدنه خودرو اقساطی برای بازنشستگان تامین اجتماعی

بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی می توانند از خدمات صدور بیمه ثالث اقساطی و بیمه بدنه اقساطی برای خودرو خود یا اعضای محترم خانواده بهره مند شوند.

این طرح برای بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی بدون چک و ضامن بوده و به صورت کسر از حقوق بانک رفاه است.

بیمه ثالث و بیمه بدنه خودرو مربوط به شرکت «بیمه ما» وابسته به بانک ملت است که شرایط خوبی در پرداخت خسارت دارد.

بازنشستگان محترم جهت خرید اقساطی بیمه ثالث و بدنه می توانند با نامیراکالا تماس گرفته یا با جستجوی «بیمه ثالث و بدنه نامیراکالا» در گوگل از شرایط صدور این بیمه نامه ها مطلع شوند.

تماس با فروشگاه اینترنتی نامیراکالا

بازنشستگان و مستمری بگیران محترم تامین اجتماعی و همچنین عموم متقاضیان که امکان خرید با چک صیادی را دارند می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۲۱۳۴۷۲۹۰۰۰ (۲۰ خط) تماس حاصل کنند.

نشانی فروشگاه اینترنتی بازنشستگان تامین اجتماعی نامیراکالا در تهران به شرح زیر است:

تهران – خیابان ۱۷ شهریور – پایین تر از میدان شهدا – بعد از زیرگذر امیرکبیر – ساختمان دیاموند پلاک ۱۱۶۸

تماس با نامیراکالا: ۰۲۱۳۴۷۲۹۰۰۰

متقاضیان محترم می توانند با جستجوی «نامیراکالا» در گوگل لیست محصولات موجود و اطلاعات تماس فروشگاه اینترنتی نامیراکالا را مشاهده نمایند.

منبع : https://www.khabaronline.ir/news/1736518

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار