ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

طبق قانون  درمان رایگان کارگران و بازنشستگان در تمامی بیمارستان های دولتی و غیر دولتی  باید  اجرا شود:

0

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان را از چاله به چاه انداخت،کارگران روز به روز ضعیف تر و تاوان تحمل پذیری شان را می دهند.

محل تبلیغات سایت اقتصادی ایران:

فعالان اقتصادی جهت معرفی کالاوخدمات خود،ضمن واریزهزینه های موردتوافق بابت تبلیغات متنی درمابین سطور مطالب این سایت ازطریق ایمیل ولینک زیر اقدام نمایند:

ایمیل  سایت: mradeli@yahoo.com

لینک پرداخت: https://idpay.ir/mradeli37

بازرس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شیراز با بیان اینکه قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان را از چاله به چاه انداخت، گفت: اگرچه بخش زیادی از دریافتی حقوق مستمری صرف داروهای گران قیمت، عمل های جراحی و .. می شود ، بنابراین برخی افراد بدون نظر خواهی از صاحبان اصلی صندوق تأمین اجتماعی برای آنها تصمیم می گیرند.

به گزارش سایت اقتصادی ایران به نقل از ایلنا زهرا درویشی در گفت و گو با ایلنا با با بیان اینکه امروز قانون فصل الخطاب است، گفت: در این شرایط نیاز است تا با استناد به ماده ۴۱ قانون، افزایش مجدد حقوق ها بر اساس نرخ تورم باشد و طبق قانون  درمان رایگان کارگران و بازنشستگان در تمامی بیمارستان های دولتی و غیر دولتی  باید  اجرا شود.

1 (10)

بی توجهی دولت به خواسته های به حق بازنشستگان

بازرس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی شیراز با اشاره به اینکه متاسفانه دولت بدهی صندوق تامین اجتماعی را پرداخت نکرده و به تعهدات خود مبنی بر پرداخت بدهی کامل به سازمان تامین اجتماعی عمل نمی کند، ادامه داد: دولت تاکنون ۲۵درصد همسان سازی را بعد از گذشت یکسال اجرا نکرده و نسبت به درخواست به حق این قشر جامعه بی توجه است.

رئیس اتحادیه بانوان کارگر فارس با بیان اینکه دولت طبق تکلیفی که دارد باید اعتبار لازم را جهت اجرای همسان سازی تامین و بدهی خود را به سازمان پرداخت کند، بیان کرد: در این شرایط نیاز است تا دولت از منابع ملی به بازنشستگان کمک کند.

کارگران و بازنشستگان تاوان از خود گذشتگی و تحمل پذیری را می دهند

این فعال کارگری خاطر نشان کرد: بر اساس اصل توجه به عدالت اجتماعی، حمایت از طبقه ضعیف باید در دستور کار تمام افراد قرار بگیرد و شوربختانه شاهدیم که کارگران و بازنشستگان روز به روز ضعیف تر و تاوان از خود گذشتگی و تحمل پذیری خود را می دهند و  بعد از ۳۰ سال خدمت صادقانه اکنون با بی طرفی و کم توجهی دولت روبرو هستند.

دولت با افزایش مزد دستوری و تحمیلی بازنشستگان را تحقیر می کند

درویشی با اشاره به اینکه دولت با افزایش مزد دستوری و تحمیلی بازنشستگان را تحقیر می کند، خاطر نشان کرد: متاسفانه دولت افزایش حقوق ها را عامل گرانی ، تورم و….می دانند ، در حالی که رشد دستمزد منجر به افزایش خرید و رشد مصرف و سرمایه گذاری و تولید را بدنبال خواهد داشت.

بازرس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شیراز با بیان اینکه در این شرایط نیاز است تا دولت تورم افسارگسیخته، نرخ ارز و نوسانات آن.قیمت گذاری دستوری، اقتصاد دستوری،افزایش بی رویه قیمت ها را کنترل کنند تا امنیت سرمایه داری و کسب و کار تقویت شود، گفت: قطعا این شرایط باعث می شود تا کارفرما هم از افزایش حقوق کارگران استقبال کند و در نهایت تمام این تصمیمات منجر به افزایش قدرت خرید کارگران می شود.

این فعال کارگری با اشاره به اینکه طبق آمارها سهم دستمزد در قیمت نهایی تمام شده محصولات حدود ۸ درصد است، گفت: از این رو دستمزد نمی تواند در ایجا د تورم و یا افزایش قیمت ها، تاثیر چندانی داشته باشد و این در حالی است که افزایش نرخ تورم را باید در بخش های دیگر جست و جو کرد.

برگرفته از : https://www.ilna.ir

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار