ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

همسان‌سازی حقوق درخواست فوری بازنشستگان تامین اجتماعی:

0

سماکچی ضمن تاکید بر لزوم تشکیل کمیته ای خاص جهت رسیدگی به درخواست‌های به حق بازنشستگان صندوق بازنشستگی تامین اجتماعی گفت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از جمله خواسته‌های فوری بازنشستگان است.

محمد رسول سماکچی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، ضمن اشاره به جلساتی که با تعدادی از بازنشستگان تامین اجتماعی در کانون کارفرمایی گیلان برگزار شد اظهار داشت: تمام موارد مطروحه در این جلسات را در مکاتبه ای با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در میان گذاشته تا درخواست بازنشستگان به شکل عاجل مورد رسیدگی قرار گیرد.

رئیس هیئت مدیره کانون کارفرمایی استان گیلان به برخی از درخواست‌های ویژه بازنشستگان اشاره کرد و در تشریح آن ابراز داشت: با توجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی و تورم افسارگسیخته بازار که شاهد آن هستیم همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از جمله خواسته های فوری بازنشستگان است که به شدت بر روی آن تاکید داشته و دارند.   سماکچی تصریح کرد: تنها چند ماه دیگر تا ایام سال نو و عید نوروز باقی مانده است لذا درخواست تعیین عیدی بازنشستگان به مانند کارگران شاغل ۲ ماه حقوق و اجرایی آن درخواست عاجل دیگری بود که امیدواریم با موافقت وزارتخانه و دستگاه‌های ذیربط همراه شود.   وی یادآور شد: بازنشستگان تامین اجتماعی درخواست دارند در تعیین افزایش حقوق بازنشستگان برای سال ۱۴۰۲ از افزایش پلکانی، جدا خودداری شود زیرا بازنشستگان به ازا هرچه در موقع کار پرداخت کردند در موقع بازنشستگی نیز دریافت نمایند.   رئیس هیئت مدیره کانون کارفرمایی استان گیلان خاطرنشان کرد: با همه تلاشی که معاونت درمان تامین اجتماعی می‌نمایند باز هم خدمات در شأن بازنشستگان ارائه نمی‌شود بنابراین از وزیر و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، تقاضا داریم کمیته خاصی جهت درخواست‌های به حق بازنشستگان صندوق بازنشستگی تامین اجتماعی تشکیل شود تا رسیدگی عاجل در این زمینه به عمل آید.

منبع : https://36775360.khabarban.com

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار