ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

تعهدات بیمه آتیه سازان باید به روز شود:

0

مدیرعامل کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی کشور؛

تعهدات بیمه آتیه سازان باید به روز شود.

مدیرعامل کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور گفت:امسال با بیمه تکمیلی آتیه سازان جدید وارد کار شدیم تا بیمه آتیه سازان حافظ در پرداخت ها به روز باشد.

به گزارش سایت اقتصادی ایران به نقل از ایلنا، محمد اسدی در دومین روز از یازدهمین گردهمایی و اردوی آموزشی کانون های کارگران بازنشسته و مستمری بگیران تامین اجتماعی مازندران در مشهد مقدس اظهار کرد: قانون الزام دغدغه جدی همه است و ۴۰ ساله شده است که تامین اجتماعی ۴۲ میلیون بیمه شده دارد و قانون الزام تنها برای ۴ میلیون بازنشسته نیست و برای بیمه شدگان تامین اجتماعی است.وی افزود: در مسیری قرار گرفته ایم که باید  تصمیم بگیریم و اکنون زمان برنامه ریزی نیست.

مدیرعامل کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور گفت: امسال با بیمه تکمیلی آتیه جدید وارد کار شدیم تا کمک کار بازنشستگان باشیم و قرار شد بیمه آتیه سازان در پرداخت ها به روز باشد و براساس آنچه اعلام شد تا حالا به تعهد خود رسیدند و عمل کردند و اگر مدارکی دارید ارائه دهید تا پرداخت انجام شود.

اسدی یادآور شد: آتیه سازان‌حافظ تعهد نرم افزار داده است و مکلف است نرم افزاری ارائه کند که نام بیمه شده وارد شده و تعهدات بیمه خود،هزینه کردها  و قراردادهای مختلف استان را ببیند و این جزء قرارداد است و باید انجام شود.

وی افزود: تغییراتی هم در دست انجام است و مقرر شد تا به پرونده بازنشستگان برسیم و سیستم و اتوماسیون اداری پیاده می کنیم تا همه کانون ها با یک شبکه و نرم افزار کار کنند و ظرف دو ماه در استانها اجرایی می شود .

مدیرعامل کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور گفت: شهرستانهای کوچک هم در منابع کاری دیده شد تا وضعیت به روز رسانی شود و مقرر شد تا در بیمه تکمیلی جدید شاخه جدید ایجاد شود و زیر شاخه ها مورد توجه باشد.

اسدی افزود: مشکلات بیمه تکمیلی دارای گذشته و حال است و در سال جاری تلاش کردیم تا مشکلات گذشته مرتفع شود.

منبع : https://www.ilna.ir

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار