ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

ما همچنان به دنبال توسعه خدمات درمانی برای جامعه بازنشستگان هستیم و هم برنامه‌ای برای پوشش بیمه تکمیلی آن‌ها داریم که به زودی اعلام خواهیم کرد:

0

اخبار جدید مدیرعامل تامین اجتماعی در مورد بیمه تکمیلی بازنشستگان.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، از برنامه این سازمان به منظور توسعه خدمات درمانی برای جامعه بازنشستگان در قالب پوشش بیمه تکمیلی خبر داد.

به گزارش سایت اقتصادی ایران به نقل از ایلنا، میرهاشم موسوی در تشریح برنامه‌هایی که در حوزه حمایت از بازنشستگان در دستورکار دارند، گفت: ما همچنان به دنبال توسعه خدمات درمانی برای جامعه بازنشستگان هستیم و هم برنامه‌ای برای پوشش بیمه تکمیلی آن‌ها داریم که به زودی اعلام خواهیم کرد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، یادآور شد: این موضوع در مرحله بررسی نحوه تامین منابع مالی لازم برای اجرای آن است که طی نشستی که با نمایندگان کانون‌های بازنشستگی خواهیم داشت به نتیجه رسیده و اخبار خوشی را برای بازنشستگان خواهیم داشت.

برگرفته از :‌ https://www.ilna.ir

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار