ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

گرانی دارو و کاهش خدمات داروخانه‌های ملکی تامین اجتماعی ادامه دارد:

0

در نشست خانه کارگر قزوین مطرح شد؛

گرانی دارو و کاهش خدمات داروخانه‌های ملکی تامین اجتماعی ادامه دارد.

جلسه هیات اجرایی خانه کارگر استان قزوین به مناسب ۲۹ آبان (سالروز تصویب قانون کار) برگزار شد.

به گزارش سایت اقتصادی ایران به نقل از ایلنا، جلسه هیات اجرایی خانه کارگر و ستاد بزرگداشت سالروز تصویب قانون کار (۲۹ آبان) استان قزوین در محل خلانه کارگر واقع در شهرک صنعتی البرز برگزار شد.

در این جلسه ضمن بحث و تبادل نظر در مورد نحوه برگزاری مراسم بزرگداشت سال روز تصویب قانون کار در روز ۲۹ آبان در خصوص مسائل و موضوعات روز کارگران و بازنشستگان بحث و گفتگو شد و اعضا نقطه نظرات و همچنین نقدهای خود نسبت به برنامه‌های سال‌های گذشته و آتی را مطرح کردند.

از دیگر موارد مورد بحث در این جلسه؛ افزایش فشارهای اقتصادی و درمان بر زندگی کارگران شاغل و بازنشسته استان بود که از سوی دبیر اجرایی خانه کارگر قزوین مطرح شد.

وی گفت: تاکنون حدود سی درصد قانون کار اجرا شده و بیشتر کارفرمایان از اجرایی قانون کار طفره می‌روند.

کریمی با تاکید بر اینکه موضوعاتی همانند گرانی دارو و کاهش خدمات داروخانه‌های ملکی تامین اجتماعی مشکلاتی است که باید مسئولان پیگیر حل آن باشند، افزود: متاسفانه در کنار همه مشکلات درمان برخی مسئولین دنبال تعطیل کردن شبانه داروخانه‌های درمانگاه‌های ملکی تامین اجتماعی هستند و همچنین خبرهای شنیده می‌شود که از طرف دانشگاه علوم پزشکی با واحد‌های تولیدکننده دارو نامه‌نگاری شده که به درمانگاه‌های تامین اجتماعی استان قزوین دارو نفروشند اما جامعه کارگری و بازنشسته کشور در برابر کسانی که قصد دارند با قانون‌شکنی با جان انسانها بازی کنند ایستادگی می‌کند و تبعات آن متوجه دانشگاه علوم پزشکی قزوین است.

کریمی در ادامه جلسه به موضوع واحد‌های تولید مشکل‌دار قزوین اشاره کرد و گفت: مدیرکل کار استان قزوین روز معارفه وعده کردند نمی‌گذارند حق یک کارگر ضایع شود ولی در عمل ایشان بیشتر مدافع حقوق کارفرمایان بوده‌اند و حتی نگذاشته‌اند در حق یک کارفرما اجحاف شود. ایشان در حالی پیگیر حقوق کارگران نیستند که حتی مشاور خود را از نمایندگان کارفرمایان انتخاب کرده‌اند.

وی در ادامه درباره برگزاری مراسم سالروز تصویب قانون کار (۲۹ آبان) گفت: مراسم سالروز تصویب قانون کار را همانند سالهای گذشته با مشارکت حداکثری جامعه کارگری و مسئولین برگزار خواهیم کرد.

برگرفته از : https://www.ilna.ir

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار