ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

ایجاد شغل در معیشت یک خانواده اثرگذار است:

0

در گفت و گو با ایسنا عنوان شد؛

ایجاد شغل در معیشت یک خانواده اثرگذار است.

یک فعال کارگری با بیان اینکه وام های بانکی نباید به اسم تولید دریافت و صرف خرید خانه و ویلا در خارج شود، گفت: ایجاد شغل در کشور نه تنها در معیشت یک خانواده اثر می گذارد، بلکه موجب گردش اقتصاد می شود.

عبدالله مختاری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در یک مقطعی واردات بی‌رویه به کشور باعث شد تا بازارهای داخلی از جمله لوازم خانگی تخت عنوان یک برند تجاری قرار گیرد و بعدها که واردات این محصولات در حمایت از تولید داخل قطع شد، به یکباره مورد سوء استفاده های داخل قرار گرفتیم، در حالی که باید در بازار تولید و اشتغال و عرضه و تقاضا تعادل برقرار کنیم.
وی مقابله با قاچاق کالا، رانت‌خواری و جریانات مافیایی را مورد تاکید قرار داد و گفت: نباید هر کالای بی‌کیفیت را وارد کشور کنیم، خصوصا کالاهایی که توان تولید مشابه آن در داخل وجود دارد در غیر این صورت تولیدکنندگان داخلی دچار مشکل و کارگران بیکار می‌شوند.

به اعتقاد این فعال کارگری، واردات بی‌رویه باعث ورشکستگی صنایع و کارخانه‌های کشور می‌شود و آنها را از چرخه تولید و بهره وری خارج می‌کند، در حالی که ایجاد اشتغال علاوه بر معیشت یک خانواده بر چرخه اقتصاد هم تاثیر می گذارد.

مختاری با اشاره به پرداخت وام های بانکی افزود: متاسفانه بعضاً می شنویم که تسهیلات دریافتی به جای آنکه در مسیر تولید به کار گرفته شوند، صرف خرید ویلا و خانه در کشورهای دیگر شده است در حالی که باید بر پرداخت وام ها نظارت کامل صورت گیرد تا به اسم تولید در بخش های دیگر استفاده نشود.

منبع : https://www.isna.ir/news/1401081308850

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار