ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

درخواست اجرای طرح سه‌جانبه‌گرایی و عدم دخالت دولت در انتصابات و منابع مالی سازمان تأمین اجتماعی:

0

در کارزاری مطرح شد؛

درخواست اجرای طرح سه‌جانبه‌گرایی و عدم دخالت دولت در انتصابات و منابع مالی سازمان تأمین اجتماعی.

جمعی از شاغلین و بازنشستگان صندوق تامین اجتماعی در کارزاری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستار عدم دخالت دولت در انتصابات و منابع مالی سازمان تامین اجتماعی شدند.

سایت اقتصادی ایران به نقل از ایلنا، جمعی از شاغلین و بازنشستگان صندوق تامین اجتماعی در کارزاری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستار عدم دخالت دولت در انتصابات و منابع مالی سازمان تامین اجتماعی شدند.

در متن این کارزار آمده:

«احتراما با عنایت به دخالت‌های متعدد دولت‌ها از گذشته تاکنون در تصمیمات، انتصابات و امورات سازمان تامین اجتماعی و دست درازی به منابع مالی و عدم برگشت به سازمان که در واقع این منابع از محل دریافت بیمه پردازی شاغلین برای زمان بازنشستگی سرمایه‌گذاری شده است، بطوریکه بدهی معوق مانده دولت به سازمان از حدود۴۵۰ هزار میلیارد تومان گذشته است. لذا نظر به ساختار نظام جامع و رفاه تامین اجتماعی مصوب شده در صحن علنی مجلس که در مورخ ۱۳۸۳/۰۳/۹ به تایید شورای محترم نگهبان رسیده و طی نامه شماره ۱۳۵۴۵ مورخ ۱۳۸۳/۰۳/۲۳ دولت وقت به تمام دستگاههای اجرایی ابلاغ گردیده است و با توجه به اینکه در این ساختار، سازمان تامین اجتماعی را یک سازمان با استقلال مالی غیردولتی، منابع خاص و دارای مالکیت مستقل تعریف شده است، دستور فرمایید با یک طرح دو فوریتی درصحن علنی مجلس برای همیشه به دخالت‌های چندین ساله دولت که از دغدغه‌های اصلی بیمه پردازان که در واقع سهامداران و صاحبان اصلی سازمان تامین اجتماعی محسوب می‌شوند و ملزم شدن به برگشت بدهی‌های معوقه بصورت یک جا به سازمان تامین اجتماعی که یک نهاد بین‌النسلی است پایان داده شود.»

منبع : https://www.ilna.ir

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار