ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

بازنشستگان منتظر خبر خوش سرپرست وزارت کار هستند:

0

دهقان‌کیا؛

بازنشستگان منتظر خبر خوش سرپرست وزارت کار هستند.

دهقان کیا با اشاره به وعده سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر اینکه به زودی برای بازنشستگان خبری خوش خواهد داشت، گفت: بازنشستگان منتظر هستند این خبر خوش را بشنوند و از رئیس جمهور انتظاری جز این نمی‌رود.

سایت اقتصادی ایران به نقل ازایلنا، علی دهقان‌کیا، رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی، در مصاحبه تلفنی با رادیو گفت‌وگو در خصوص اجتماعات و انتظاراتی که بازنشسته‌ها دارند گفت: سه قانون در رابطه با افزایش حقوق و دستمزد بازنشستگان وجود دارد. ماده ۴۱ قانون کار و مواد ۱۱۱ و ۹۶ تامین اجتماعی سه قانون مورد اشاره هستند. هر آنچه شورای عالی کار برای افزایش دستمزد در نظر می‌گیرد، تبدیل به قانون می‌شود و رئیس سازمان تامین اجتماعی نیز همان میزان افزایش حقوق و دستمزد را به هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی پیشنهاد می‌دهد.

وی افزود: هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی عین همان پیشنهاد را به دولت می‌دهد و دولت نیز معمولا بر اساس تجربه گذشته، ظرف سه الی چهار روز این تصمیمات را امضا و ابلاغ می‌کند. امسال این روند طولانی و موجب نارضایتی بازنشستگان شد. همین امر موجب شد کانون عالی سازمان تامین اجتماعی جلساتی را با کمیسیون‌ها و هیئت رئیسه مجلس برگزار نماید. این جلسات منجر به تشکیل کمیسیون تسریع قوانین شد و هر آنچه مصوب می‌کند به ریاست مجلس اعلام و سپس به دولت ابلاغ می‌شود.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی با اشاره به دستور رئیس جمهور برای برگزاری جلسه با کانون عالی بازنشستگان اظهار کرد: این جلسه با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد و چهار ساعت به طول انجامید. در این جلسه تصمیم گرفته شد ماده ۹۶ تامین اجتماعی اجرایی شود اما قرار بر این شد اجرایی شدن آن توسط معاون اول صورت بگیرد.

وی بیان کرد: هفته گذشته نیز رئیس جمهور به معاون خود دستور دادند با هماهنگی سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مشکلات بازنشستگان حل شود. کانون عالی نیز جلسه‌ای را با سرپرست وزارت کار داشت که سرپرست این وزارت خانه در پایان جلسه اعلام کرد خبر خوشی را برای بازنشستگان دارد.

دهقان کیا افزود: همه افراد مرتبط در حوزه بازنشستگان اعم از کانون و خود بازنشستگان منتظر هستند که این خبر خوش را بشنوند و از این حالت استرس و اضطراب چند ماه گذشته خارج شوند و اساسا از رئیس جمهور انتظاری به جز این نداریم.

منبع : https://www.ilna.ir

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار