ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

پرداخت مستمری بازنشستگان با عدالت همخوانی ندارد:

0

پرداخت مستمری بازنشستگان با عدالت همخوانی ندارد | قرار بود تا ۲۳ خرداد ماه آیین‌نامه اجرایی قانون رتبه بندی معلمان در اختیار فرهنگیان قرار گیرد.

نماینده مردم یزد در مجلس با اشاره به مصوبه شورای عالی کار و پرداخت مستمری بازنشستگان گفت: بر اساس نظام پرداخت بازنشستگان باسابقه و با پرداخت بیمه بالاتر از دریافتی نامناسب و ناعادلانه‌ای برخوردارند.

سایت اقتصادی ایران به نقل از تحریریه، محمدصالح جوکار در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۹ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تبریک به حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی برای سالگرد انتخاب شایسته وی به عنوان رئیس جمهور از سوی مردم گفت: مردم یزد هنوز امیدشان به دولت است، روزانه هزاران میلیارد تومان سنگ از معادن استان استخراج و برای رشد اقتصادی دیگر نقاط کشور صرف می‌شود اما این زخم دل طبیعت است که مردم نگاه می‌کنند، در سفر استانی آقای رئیس جمهور قرار بود یک معدن به جای انتفاع شدن توسط شرکت‌های خصولتی برای انتقال آب به استان یزد واگذار شود اما نمی‌دانم کدام مسئول یا وزیر مخالف این دستور است لذا در اسرع وقت رسیدگی شود.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس افزود: قانون رتبه‌بندی معلمان به تصویب مجلس رسید و مجلس برای اجرای آن در قانون بودجه ۱۴۰۱، ۳۸ هزار میلیارد تومان منابع در نظر گرفت اما هنوز آیین‌نامه اجرایی آن به تصویب نرسیده هر چند قرار بود تا ۲۳ خرداد ماه آیین‌نامه اجرایی قانون در اختیار فرهنگیان قرار گیرد.

نماینده مردم یزد، اشکذر،بخش ندوشن و دهستان سورک در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مصوبه شورای عالی کار و افزایش ۳۸ درصدی مستمری بازنشستگان تأمین اجتماعی از دیگر موضوعات قابل توجه است، متأسفانه هیأت وزیران مصوب کرده به صورت پلکانی برداشت انجام شود لذا بر اساس نظام پرداخت، بازنشستگان باسابقه و کسانی که بیمه بالایی پرداخت می‌کردند، دریافتی مناسبی ندارند و با عدالت با آنها رفتار نشده است.

منبع: خانه ملت

برگرفته از : https://www.shahrekhabar.com/news/165563634033219

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار