ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

روزگار سخت بازنشستگان تأمین اجتماعی با حقوق سال قبل:

0

دولت به شایعات پایان دهد .

عضو هیأت مدیره کانون بازنشستگان مشهد گفت: اکنون در ماه سوم سال شاهد افزایش بی رویه کالاهای اساسی هستیم، ولی بازنشستگان با حقوق سال ۱۴۰۰ فشار اقتصادی سختی را تحمل می کنند و دولت باید توجه بیشتری به این قشر کند.

حمید زینلی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در مشهد، گفت: از رئیس جمهور درخواست دارم به جامعه بازنشستگان که اکثریت آنان جزو دهک های پایین و قشر ضعیف جامعه هستند توجه ویژه ای صورت گیرد.

وی افزود: انتظار و توقع می رود با اعمال نگاهی که از رئیس جمهور سراغ داریم، هرچه سریع‌تر جامعه بازنشستگی تامین اجتماعی را از چشم انتظاری خارج و افزایش دستمزد مصوب شده برابر با مصوبه شورای عالی کار و برابر با ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی در هیأت محترم دولت مطرح و تصویب شود تا برای اجرا به سازمان تامین اجتماعی ابلاغ گردد.

زینلی ادامه داد: اکنون در ماه سوم سال و شاهد افزایش بی رویه کالاهای اساسی هستیم، ولی بازنشستگان با حقوق سال ۱۴۰۰ فشار اقتصادی سختی را تحمل می کنند و از طرفی دیگر مطالبی که هرروز در فضای مجازی مطرح می گردد، فشار روحی و روانی را نیز به این قشر نجیب اضافه است.

عضو هیأت مدیره کانون بازنشستگان مشهد گفت: بنده به عنوان نماینده این قشر شریف از دولت درخواست می کنم هرچه سریع تر با تصویب و ابلاغ موارد فوق، به شایعات ایجادشده پایان دهد.

برگرفته از : https://www.ilna.news

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار