ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

سهامدارانی که مشمول ممنوع المعامله s می شوند، اجازه فروش ندارند اما خرید برای این کدها بلا مانع است:

0

ممنوع المعامله S چیست؟

سایت اقتصادی ایران به نقل ازاقتصادبرتر،ممنوع المعامله s نیز یکی از این ممنوعیت هاست که در آن، کلیه کدهای سهامداری که در طول مدت ۲ سال با ارزش دارایی بیشتر از پنجاه میلیون تومان اقدام به فروش سهام نکرده باشند، ممنوع المعامله s می شوند.

ممنوع المعامله بودن، به حالتی گفته می شود که یک سهامدار امکان معامله را به دلایل مختلف در بازار سهام از دست می دهد.

ممنوع المعامله s نیز یکی از این ممنوعیت هاست که در آن، کلیه کدهای سهامداری که در طول مدت ۲ سال با ارزش دارایی بیشتر از پنجاه میلیون تومان اقدام به فروش سهام نکرده باشند، ممنوع المعامله s می شوند.

بدین ترتیب، سهامدارانی که مشمول ممنوع المعامله s می شوند، اجازه فروش ندارند اما خرید برای این کدها بلا مانع است.

برای رفع انسداد این کدها می بایست، با مراجعه حضوری به شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه و با در دست داشتن اصل شناسنامه و کارت ملی جهت احراز هویت و تکمیل فرم های مربوطه اقدام کنید.

از طرفی، مراجعه به تارنمای این شرکت ،دریافت فرم رفع ممنوع المعامله S ، تکمیل آن و گواهی امضاء در دفاتر اسناد رسمی و ارسال آن به همراه تصویر شناسنامه وکارت ملی الزامی است.

برنامه ممنوع المعامله S ، طی دستور سازمان بورس و اوراق بهادار از سال ۱۳۹۱، مبنی بر محفاظت از دارایی راکد سهامداران تهیه و اجرا شده است و در بازه های زمانی یک ماهه در انتهای هر ماه اجرا می شود.

این برنامه به طور منظم از سال ۹۱ آغاز شده است ولی در سال ۸۶ و ۸۷ نیز در برخی موارد اعمال شده است.

برگرفته از : https://www.eghtesadbartar.com

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار