ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

افزایش حقوق بازنشستگان زودتر مصوب شود:

0

نامه رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس؛ افزایش حقوق بازنشستگان زودتر مصوب شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در نامه‌ای به رئیس جمهور خواستار اجرایی شدن افزایش حقوق مصوب تامین اجتماعی در هیات دولت و ابلاغ آن به هیات وزیران شد.

سایت اقتصادی ایران به نقل از ایلنا، محمدرضا پورابراهیمی در این نامه آورده است: با توجه به اهمیت موضوع حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و تاخیر در تعیین میزان افزایش حقوق این قشر در سال ۱۴۰۱، به رغم گذشت بیش از دو ماه از آغاز سال، کمیسیون اقتصادی مجلس با دعوت از وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و امور اقتصادی و دارایی و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در ۳ خرداد ۱۴۰۱ جلسه فوری تشکیل داده و با حضور روسای کانون بازنشستگان تامین اجتماعی، مسائل و دغدغه‌های بازنشستگان بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

به گفته او با توجه به توافقات انجام شده در این نشست و در راستای حفظ منافع و حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی خواهشمند است دستور فرمایید مصوب هیات مدیره این سازمان که به تصویب هیات امنا نیز رسیده است، با تسریع زمانی جهت تصویب دردستور کار هیات وزیران قرار گیرد.

برگرفته از : https://www.ghatreh.com/news/nn63880403

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار