ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

پس از بررسی و پیگیری دغدغه‌ها و مشکلات بازنشستگان تامین اجتماعی، مقرر شده صدور احکام حقوقی سال ۱۴۰۱ این عزیزان تسریع شده و گزارشی در این زمینه به کمیسیون اقتصادی ارائه شود:

0

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس؛ به‌ دنبال افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی هستیم.

سایت اقتصادی ایران به نقل از تسنیم؛ نایب‌رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: پس از بررسی و پیگیری دغدغه‌ها و مشکلات بازنشستگان تامین اجتماعی، مقرر شده صدور احکام حقوقی سال ۱۴۰۱ این عزیزان تسریع شده و گزارشی در این زمینه به کمیسیون اقتصادی ارائه شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل با بیان اینکه نشست فوق‌العاده کمیسیون اقتصادی مجلس برای اعمال افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی برگزار شده خاطرنشان کرد: در نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهور بر ضرورت توجه به دغدغه بازنشستگان تامین اجتماعی در راستای افزایش حقوق براساس احکام جدید در سال ۱۴۰۱ تاکید شد و با توجه به افزایش نرخ کالاهای اساسی خواسته شد که توجه ویژه انجام یابد، وزیر اقتصاد نیز مکلف به پیگیری مصوبات این نشست در هیئت دولت شد.

موسوی گفت: اعضای کمیسیون اقتصادی در نشست امروز تمام ابزارها و اهرم‌های خود را برای رفع مشکل چهار میلیون بازنشسته تامین اجتماعی به کار بردند و لازم است دولت نیز باید با ورود جدی به این موضوع زمینه بهبود وضعیت این قشر شریف را فراهم کند.

برگرفته از : https://www.tasnimnews.com/fa/news/1401/03/04/2716757

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار