ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

تذکرات نمایندگان؛همسان‌سازی حقوق برای حقوق‌بگیران و بازنشستگان انجام شود:

0

نماینده سیرجان در جلسه علنی امروز در تذکری خواستار همسان‌سازی حقوق برای حقوق بگیران و بازنشستگان شد.

سایت اقتصادی ایران به نقل از خبرگزاری تسنیم، شهباز حسن‌پور بیگلری نماینده سیرجان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز قوه مقننه در تذکری شفاهی خواستار رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم خصوصاً اقشار آسیب دیده، کارگران، معلمان و بازنشستگان شد و گفت: یارانه معیشتی باید به همه اقشار مردم پرداخت شود؛ همچنین همسان سازی حقوق برای همه حقوق بگیران و بازنشستگان نیز باید انجام شود.

نماینده سیرجان در مجلس در بخش دیگری از تذکر خود با بیان اینکه باید موضوع واردات خودرو تعیین تکلیف شود، افزود: کرمان تشنه است، لذا باید موضوع انتقال آب منطقه به منطقه و خط ۲ و ۳ خلیج فارس به استان کرمان توجه شود. همچنین باید یادآور شد وضعیت اشتغال و تامین مسکن در استان مساعد نبوده و متاسفانه ۲۵ درصد جمعیت زیر خط فقر هستند که زیبنده این خطه نیست.

ریشه تمام مشکلات کشور نظام بیمار و مخرب بانکی است

در ادامه علی اکبر علیزاده نماینده دامغان در مجلس در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس جمهور، گفت: جراحی بزرگ اقتصاد ایران اصلاح نظام بانکی بوده و دولت قبل بزرگترین رانت اقتصادی را به بانک ها داد و این بانک ها هستند که تمام سرمایه ها و ثروت ایران را همچون زالو میمکند . مال سازی های گسترده، دخالت های سوداگرانه در بازار مسکن ملک، احتکار مسکن، سوداگری در بخش ارزی، تضعیف ارزش پول ملی و افزایش بیش از هزار درصدی نقدینگی و پول پاشی برای منافع صاحبانشان تنها گوشه ای از اقدامات ویرانگرانه بانک ها بوده که توسط دولت گذشته مورد حمایت قرار گرفته است.

وی افزود: ریشه تمام مشکلات کشور نظام بیمار و مخرب بانکی است و اگر با این ام الفساد برخورد نکنید تمام زحمات شما به هدر خواهد رفت. اصلاح نظام بانکی با نصیحت حل نشده و مجلس انقلابی در این مورد کاملا همراه شما است.

نماینده خمینی‌شهر:در پرداخت یارانه؛ درآمد فرزندان در سرجمع خانواده ها محاسبه نشود

حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی نیز در تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان تامین اجتماعی گفت: درخصوص افزایش حقوق بازنشستگان به مسئولان مربوطه تذکر می دهم، همچنین پیرامون تعیین وضعیت معلمان حق التدریس طرح امین، غیرانتفاعی به وزیر آموزش و پرورش تذکر داده و از وی می خواهم هر چه سریعتر وضعیت این افراد را بهبود بخشده و حکم آنها را صادر کند.

وی افزود: برخی از معلمان طرح خرید خدمت در شهر خمین به عنوان معلم نمونه انتخاب شده اند، لذا به چشم کسب نباید به این افراد نگاه شود.

نماینده خمینی شهر در مجلس در بخش دیگری از تذکر خود درباره مردمی سازی یارانه‌ها، بیان کرد: مسئولان مربوطه نباید درآمد فرزندان را در سرجمع خانواده حساب کنند  از طرفی تقاضامندم در این باره اطلاع رسانی شود تا درآمد فرزندان جدا شود.

برگرفته از : https://www.tasnimnews.com/fa/news/1401/03/01/2714963

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار