ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

به جامعه‌ی مستمری‌بگیران تامین اجتماعی اطلاع بدهند که چه عاملی مانع تصویب افزایش مستمری‌ها در هیات دولت شده است:

0

بازنشستگان گیلان؛ افزایش مستمری را مصوب کنید.

سایت اقتصادی ایران به نقل ازایلنا،بازنشستگان گیلان می‌گویند: به جامعه‌ی مستمری‌بگیران تامین اجتماعی اطلاع بدهند که چه عاملی مانع تصویب افزایش مستمری‌ها در هیات دولت شده است.

جمعی از بازنشستگان کارگری گیلان در تماس با خبرنگار ایلنا، از تاخیر چند هفته‌ای در تصویب افزایش مستمری بازنشستگان در هیات دولت انتقاد کردند.

این بازنشستگان با بیان اینکه اجرای ماده ۹۶ و ۱۱۱ قانون تامین اجتماعی، وظیفه‌ی دولت‌هاست و نباید به هیچ بهانه‌ای از انجام وظیفه طفره بروند؛ می‌گویند: مستمری کارگران بازنشسته باید به اندازه‌ی مصوبات شورایعالی کار افزایش یابد؛ هیات مدیره سازمان نیز این افزایش را مصوب کرده و گویا منابع لازم برای آن فراهم شده است؛ چرا هیات دولت علیرغم برگزاری دو نشست در هفته، این مصوبه را تایید و ابلاغ نمی‌کند؟

این بازنشستگان که نامه‌ای در همین خصوص به فرمانداری رشت تحویل داده‌اند؛ از وزیر کار درخواست دارند در این زمینه شفاف‌سازی کند و به جامعه‌ی مستمری‌بگیران کارگری کشور اطلاع بدهد که چرا چنین اتفاقی افتاده و دولت برای اولین بار، در امضای مصوبه‌ی هیات مدیره‌ی سازمان تامین اجتماعی تعلل می‌کند.

برگرفته از : https://www.ilna.news

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار