ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

تذکر یک نماینده مجلس درباره ابلاغیه عجیب معاون وزیر صمت:

0

شاه میرزایی؛ کالاهایی که قبل از ۲۲ اردیبهشت تولید شده‌اند را هم گران کنید!

نامه‌ای که اخیرا در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده نشان می‌دهد معاون تجارت و خدمات وزارت صمت در نامه‌ای به مدیران کل صمت استان‌ها خواستار افزایش قیمت کالاهایی شده که تاریخ تولید آن‌ها قبل از ۲۲ اردیبهشت بوده است.

سایت اقتصادی ایران به نقل از «نود اقتصادی» ؛نامه‌ای که اخیرا در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده نشان می‌دهد علیرضا شاه میرزایی معاون تجارت و خدمات وزارت صمت در نامه‌ای به مدیران کل صمت استان‌ها خواستار افزایش قیمت کالاهایی شده که تاریخ تولید آن‌ها قبل از ۲۲ اردیبهشت (زمان اجرای سیاست اصلاح نظام یارانه‌ای) بوده است.

این ابلاغیه عجیب با اعتراض برخی از نمایندگان مجلس و تذکر آن‌ها به وزرای دولت مواجه شده است. ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان که در این زمینه تذکری را به وزرای صمت و دادگستری داده است به خبرنگار «نود اقتصادی» گفت: برخی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای اقدام به احتکار کالاهایی مانند روغن کرده بودند.

متولیان این فروشگاه‌ها که احتمالا پیش بینی افزایش قیمت کالاها را داشتند بلافاصله بعد از این ابلاغیه کالاهای خود را عرضه کردند و سود کلانی به دست آوردند.

این ما به التفاوت متعلق به مردم و بیت المال بوده و متاسفانه دولت با این بخشنامه به این کار رسمیت بخشیده است و اصطلاحا از سودجویان حمایت کرده است. بنابراین لازم است این بخشنامه هرچه سریعتر متوقف شود.

برگرفته از : https://www.90eghtesadi.com/Content/Detail/2147926

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار