ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

دهک‌های پایین جامعه صورت خود را با سیلی سرخ نگاه می‌دارند:

0

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

دهک‌های پایین جامعه صورت خود را با سیلی سرخ نگاه می‌دارند.

ولی الله قادری: همان اندک قدرت خریدی که مردم داشتند، با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی از بین رفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ولی الله قادری (دبیر اجرایی خانه کارگر بیرجند) با انتقاد از ناتوانی در کنترل قیمت‌ها گفت: فقر نسبی، فقر مطلق و فلاکت از درجه‌های متعدد فقر است که ناشی از مشکلات اقتصادی کشور است. باید تاسف خورد که بیش از ۳۰ درصد جمعیت کشور زیر خط فقر مطلق قرار دارند. فقر مطلق یک سوم جامعه زنگ خطری است که برای مدیریت کشور به صدا درآمده و باید نگران روزی باشیم که تحمل فقر سخت شود.

دبیر اجرایی خانه کارگر بیرجند با انتقاد از بازی‌هایی که با کلمات برای نادیده گرفتن واقعیت‌ها صورت می‌گیرد، گفت: آقایان از کلمات کم برخوردار، مستضعف و نیازمند استفاده می‌کنند، در صورتی که مفهوم همه این کلمات فقرو نداری و درآمد ناچیز بخش قابل توجهی از جامعه است که در شرایط سختی زندگی می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه بازی با کلمات مشکل اقشار ضعیف جامعه و سفره‌های خالی را حل نمی‌کند، گفت: در قالب تعاملات جهانی می‌توانیم مشکلاتمان را حل کنیم، اما تا زمانی که به جای تعامل از سیاست تقابل استفاده می‌کنیم، باید انتظار روزهای بدتر از این را داشته باشیم، زیرا تحریم‌ها شدت می‌گیرد و برای آنکه بتوانیم از ظرفیت‌های جهانی استفاده کنیم؛ باید هزینه‌های سنگینی بپردازیم.

وی خطاب به مسئولان گفت: بهتر است سری به خانه دهک‌های پایین جامعه بزنید تا ببینید با سیلی صورت خود را سرخ نگه می‌دارند، به همین دلیل برای این مردم سخن گفتن از مقاومت جذابیت زیادی ندارد.

قادری گفت: همان اندک قدرت خریدی که مردم داشتند، با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی از بین رفت و اگر این روند کنترل نشود، باید منتظر تورم ۷۰ درصدی باشیم.

منبع : https://www.ilna.news

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار