ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

قول داده‌اند اردیبهشت مستمری افزایش یافته به بازنشستگان پرداخت می‌شود باید به این وعده‌ها پایبند بمانند:

0

ر گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

امروز افزایش مستمری بازنشستگان کارگری به تصویب برسد.

علی اکبر عیوضی خواستار تصویب افزایش مستمری بازنشستگان در نشست امروزِ هیات دولت شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بازنشستگان بیش از ده هفته است که در انتظار تصویب افزایش مستمری هستند؛ واریز مستمری اردیبهشت بازنشستگان کارگری از روز گذشته بدون هیچ گونه افزایش آغاز شده است و این در حالیست که مصوبه‌ی سازمان تامین اجتماعی همچنان در راهروهای هیات دولت معطل مانده است.

علی اکبر عیوضی (دبیر هیات مدیره کانون بازنشستگان کارگری استان تهران) در این رابطه می‌گوید: امروز چهارشنبه جلسه هیات دولت است؛ ما انتظار داریم در نشست امروز حتماً افزایش مستمری بازنشستگان کارگری به تصویب رسیده و به سرعت برای اجرا به سازمان ابلاغ شود.

عیوضی اضافه می‌کند: بازنشستگان هفته‌هاست در انتظار تصویب افزایش مستمری هستند؛ بایستی احکام جدید در روزهای آینده صادر شود؛ اگر دولت امروز مصوبه‌ی افزایش مستمری‌ها را به تصویب برساند، سازمان می‌تواند به سرعت احکام جدید را صادر کند و مابه‌التفاوت اردیبهشت و فروردین را به حساب بازنشستگان واریز نماید.

به گفته‌ی این فعال صنفی، افزایش سرسام‌آور هزینه‌های زندگی، تامین معاش اولیه را برای بازنشستگان کم‌درآمد کارگری دشوار کرده است؛ در چنین شراایطی افزایش حقوق این گروه باید در اولویت تصمیم‌گیری‌ها باشد.

عیوضی به خبر افزایش چهار قلم کالای اساسی دیگر از جمله لبنیات، مرغ و تخم مرغ اشاره می‌کند و می‌گوید: سفره‌ی بازنشستگان و مستمری‌بگیران از همیشه خالی‌تر است؛ تنها امید بازنشستگان به افزایش مستمری‌ها به اندازه‌ی مصوبات شورایعالی کار و ادامه‌ی متناسب‌سازی است؛ همین امروز باید افزایش مستمری‌ها به تصویب برسد و ابلاغ شود؛ هرچند با این افزایش‌ها بازهم توان خرید بازنشستگان به طور موثر بهبود نمی‌یابد اما بیش از این تاخیر جایز نیست.

او در پایان به وعده‌های وزیر کار و مدیرعامل سازمان اشاره می‌کند و می‌گوید: قول داده‌اند اردیبهشت مستمری افزایش یافته به بازنشستگان پرداخت می‌شود باید به این وعده‌ها پایبند بمانند؛ بازنشستگان نباید بیش از این انتظار بکشند.

برگرفته از : https://www.ilna.news

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار