ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

مصوبه هیات محترم وزیران در مورد افزایش ۱۰ درصدی ضریب حقوق کارمندان و بازنشستگان ارتباطی به بازنشستگان تأمین‌اجتماعی ندارد:

0
سازمان تأمین‌اجتماعی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛

مصوبه هیات محترم وزیران در مورد افزایش ۱۰ درصدی ضریب حقوق کارمندان و بازنشستگان ارتباطی به بازنشستگان تأمین‌اجتماعی ندارد.

پیشنهاد مصوب سازمان تأمین‌اجتماعی در مورد میزان و چگونگی افزایش سالانه مستمری بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان، هنوز در هیأت دولت، بررسی و تصویب نشده و اخبار اعلام‌شده در مورد افزایش ۱۰ درصدی مستمری‌ها، ارتباطی به بازنشستگان سازمان تأمین‌اجتماعی ندارد.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، از شب گذشته با انتشار خبری از مصوبه اخیر هیأت‌دولت درخصوص میزان افزایش  ضریب حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال ۱۴۰۱، ابهاماتی در خصوص میزان افزایش مستمری‌ها برای بازنشستگان و مستمری‌بگیران مشمول سازمان تأمین‌اجتماعی ایجاد شده است که به این وسیله اعلام می‌شود مصوبه مذکور، ارتباطی به افزایش مستمری بازنشستگان تحت‌پوشش تأمین‌اجتماعی ندارد.

براساس اطلاعیه سازمان تأمین‌اجتماعی، حسب قوانین و مقررات جاری، پیشنهاد مصوب این سازمان در مورد میزان و چگونگی افزایش مستمری‌ها در سال جاری، با رعایت مفاد مواد ۱۱۱ و ۹۶ قانون تأمین‌اجتماعی، هفتم اردیبهشت ماه برای بررسی و تصویب به هیأت‌وزیران ارسال شده که هنوز در هیأت‌دولت بررسی نشده است. لازم به توضیح است پیشنهاد افزایش مستمری بازنشستگان این سازمان؛ برای اجرا نیازمند مصوبه هیئت وزیران است که به محض تصویب آن، اطلاع‌رسانی درباره جزئیات و فرایند اجرای آن انجام خواهد شد.

منبع : https://www.tamin.ir/news/item/130632

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار