ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

سازوکار بازگشت طرح به صحن مجلس در آیین‌نامه هست:

0

نماینده مردم مشکین‌شهر در مجلس؛

طرح صیانت از کاربران فضای مجازی نیازمند شفافیت است / سازوکار بازگشت طرح به صحن مجلس در آیین‌نامه هست.

نماینده مخالف با تصویب طرح صیانت از کاربران فضای مجازی گفت: سازوکارهایی در آیین نامه داخلی مجلس وجود دارد که طرح به صحن بیاید و شفاف در مورد آن تصمیم گیری شود.

محمود عباس‌زاده مشکینی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، با بیان اینکه جزو امضا کنندگان درخواست بازگشت نظام طرح تنظیم مقررات خدمات مجازی، موسوم به طرح صیانت هستم، اظهار کرد: فضای مجازی یک دنیاست که با یک قانون نمی‌شود همه ابعاد آن را به نظم درآورد و نیازمند قوانین متعدد در این زمینه هستیم.

وی با تصریح اینکه باید از دولت تقاضا می‌کردیم لایحه ساماندهی فضای مجازی را منسجم و همراه با کارشناسی به مجلس بیاورد، افزود: دولت می‌توانست با استفاده از تجربیات دنیا و مصالح داخل کشور لایحه ای را تنظیم کند که در آن هم حق مردم و منافع آنان به ویژه در کسب و کارهای مجازی ضمانت و هم حق حکمرانی ادا شود.

نماینده مردم مشکین‌شهر خاطرنشان کرد: معتقدم همه اینها در یک قانون مستأجل جمع نخواهد شد و من این قانون را مؤثر و مفید نمی‌دانم، بنابراین از ابتدا هم در این زمینه دغدغه داشتم که آن را در جریان رأی اعتماد به وزرای دولت به ویژه در مخالفت با ارتباطات بیان کردم.

عباس زاده مشکینی با بیان اینکه من همان زمان هم به بخشی از این دغدغه ها اشاره کردم، اضافه کرد: در زمانی که طرح صیانت از فضای مجازی در صحن مجلس بررسی می شد، جزو معدود نمایندگانی بودم که نظرم را درباره این طرح گفتم که طرح نیازمند شفافیت است و با تعجیل نمی‌توان آن را تصویب کرد و در نهایت هم طرح با اختلاف دو یا سه رأی به کمیسیون مشترک رفت.

وی اظهار کرد: با توجه به درخواست نمایندگان برای بازگشت و بررسی طرح در صحن علنی مجلس و اینکه مصوبه هنوز به شورای نگهبان نرفته است، همچنین سازوکارهایی در آیین نامه داخلی مجلس وجود دارد که طرح به صحن بیاید و شفاف در مورد آن تصمیم گرفته شود.

نماینده مردم مشکین‌شهر گفت: معتقدم باید رأی گیری نمایندگان در طرح صیانت از فضای مجازی باید شفاف باشد. حدود سه ماه پیش که طرح شفافیت آرای نمایندگان مطرح بود، طی نامه‌ای به رئیس مجلس خواستار آن شدیم که رأی به طرح شفافیت آرا، شفاف باشد. اکنون نیز همین پیشنهاد را درباره طرح صیانت از کاربران فضای مجازی مطرح می‌کنیم که نمایندگان رأی خود به صیانت از فضای مجازی را شفاف اعلام کنند.

معصومه رضاییان

منبع : https://www.iscanews.ir/news/1131085

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار