ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

سرفه های اومیکرون تا چند روز خطرناک است؟

0

سرفه های اومیکرون تا چند روز خطرناک است؟

در ۱۰ روز ابتدای ابتلا، این سرفه‌ها علائم بیماری است و در این مدت امکان انتقال ویروس از طریق این سرفه‌ها به افراد دیگر وجود دارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، یک متخصص بیماری‌های عفونی با بیان اینکه سرفه هم جزو علائم و هم جزو عوارض ناشی از ابتلا به سویه “اومیکرون” محسوب می‌شود، گفت: این سرفه‌ها تنها تا ۱۰ روز نشانه علائم بیماری بوده و احتمال انتقال ویروس از طریق آن‌ها وجود دارد.

علیرضا جانبخش با اشاره به علامت بارز “سرفه” در مبتلایان سویه جدید “اومیکرون”، گفت: سرفه در این بیماری هم جزو علائم است و هم جزو عوارض محسوب می‌شود.

وی افزود: اغلب مبتلایان به “اومیکرون” علائم سرفه را دارند که تا مدتی پس از بیماری هم ماندگار است.

جانبخش خاطرنشان کرد: در ۱۰ روز ابتدای ابتلا، این سرفه‌ها علائم بیماری است و در این مدت امکان انتقال ویروس از طریق این سرفه‌ها به افراد دیگر وجود دارد.

این متخصص بیماری‌های عفونی گفت: پس از گذشته ۱۰ روز ماندگاری سرفه‌ها جزو عوارض ناشی از این بیماری است و خطری برای دیگران ندارد.

جانبخش درخصوص خطرات این عارضه گفت: در صورتی که فرد در کنار سرفه، تنگی نفس و کاهش سطح اکسیژن نداشته باشد، این سرفه‌ها برای فرد خطرناک نبوده و تنها نشانه التهاب نای است.

این عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خاطرنشان کرد: در صورتی که افراد در کنار سرفه تنگی نفس یا افت سطح اکسیژن خون دارند، باید به پزشک مراجعه کرده تا میزان درگیری ریه‌ها مشخص شود.

منبع:ایسنا
برگرفته از : https://www.eghtesadonline.com

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار