ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

کبد چرب را به راحتی با تخم شربتی درمان کنید:

0

درمان معجزه آسای کبد چرب پیدا شد

کبد چرب را به راحتی با تخم شربتی درمان کنید.

تخم شربتی سرشار از آنتی اکسیدان‌ فلانوئید است که بدن را در برابر رادیکال‌های آزاد حفظ می‌کند و از ابتلا به سیروز کبدی و سرطان کبد می‌کاهد.

یکی دیگر از خواص تخم شربتی کمک به درمان و پاکسازی کبد است. علت ایجاد کبد چرب تجمع بیش از حد چربی در کبد است و برای مقابله با کبد چرب کاهش چربی خون و تغذیه سالم لازم است.

فیبر از موادی است که می‌تواند به کنترل سطح کلسترول و قند خون کمک کند و تخم شربتی سرشار از فیبر است؛ همچنین پکتین موجود در دانه‌های تخم شربتی موجب کاهش جذب کلسترول در روده می‌شود.

مصرف مداوم از تخم شربتی موجب کنترل سطح کلسترول می‌شود و این کنترل موجب کاهش تجمع چربی در کبد شده و در نتیجه کبد چرب را پیشگیری و درمان می‌کند. همچنین از دیگر خواص تخم شربتی کنترل قند خون است که می‌دانید یکی دیگر از دلایل ابتلا به کبد چرب قند خون بالا است و از این طریق نیاز به سلامت کبد کمک می‌کند.

منبع : https://www.fartaknews.com

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار