ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

سامانه امتا چیست ؟

0

نحوه ورود به سامانه امتا ecsw.ir (سامانه احراز هویت):

سامانه امتا ،ورود به سایت سامانه امتا www.ecsw.ir برای احراز هویت، ورود به سایت امتا www.ecsw.ir ، نحوه ورود به سامانه امتا .

سامانه امتا

سامانه امتا (احراز مشتریان تجارت الکترونیکی) در نشانی اینترنتی ecsw.ir در دسترس تمام متقاضیان است. این سایت اطلاعات هویتی، اعتباری، تماسی و مکانی کاربران را با درخواست آنها از طریق پایگاه‌های اطلاعاتی حاکمیتی به صورت آنلاین احراز می‌کند. سپس با اختصاص حساب کاربری یکتا، امکان ورود آنها به وب‌سایت‌های مختلف را به صورت مستقیم یا از طریق افزونه این سامانه فراهم می‌کند.

ورود به سامانه امتا

سامانه امتا چیست ؟

سامانه امتا صحت اطلاعات اظهارشده مشتریان را پس از استعلام آنلاین از پایگاه‌های اطلاعاتی نهادهای گوناگون تایید می‌کند. با استفاده از این سامانه، دیگر لازم نیست مشتریان در وب‌سایت‌های گوناگون ثبت‌نام کنند و نام کاربری و رمز عبورهای متعدد را به خاطر بسپارند. همچنین آنها می‌توانند به صورت یکپارچه سطح دسترسی کسب‌وکارهای گوناگون به اطلاعات شخصی خود را نیز به آسانی مدیریت کنند.

ویژگی سامانه امتا ecsw.ir

از مشخصه‌های اصلی سامانه اینترنتی امتا، بهره‌گیری از امضای الکترونیکی موبایلی و احراز به وسیله کارت بانکی است که موجب افزایش ضریب امنیت احراز این سامانه گردیده است. کسب‌وکارهای الکترونیکی نیز با استفاده از این سامانه می‌توانند مشتریان خود را احراز نمایند و با مشکلات و محدودیت‌های مربوط به آن مواجه نشوند. همچنین به‌کارگیری این سامانه هزینه‌های مدیریت حساب مشتریان آنها را نیز به شدت کاهش خواهد داد.

احراز امتا به چه معناست؟

با افزایش متقاضیان پیش‌خرید خودرو در ایران، وزارت صمت رویکرد جدیدی در این زمینه اختیار کرد. این وزارتخانه با هماهنگی خودروسازان، ثبت‌نام در سایت امتا را برای خرید خودرو الزامی کردند. به این ترتیب، دیگر لازم نیست جداگانه در وب‌سایت‌های گوناگون ثبت‌نام کرد و برای هر یک از آنها نام کاربری و رمز عبور مجزایی گرفت. خودروسازان ایرانی مثل ایران‌خودرو و سایپا پیش‌فروش محصولات خود را منوط به ثبت‌نام در امتا کردند.

این‌گونه نقش واسطه‌های غیرضروری نیز کم‌رنگ‌تر از گذشته شد. متقاضیان پس از ثبت‌نام در سامانه امتا ، کد احراز امتا را دریافت می‌کردند و به صورت خودکار به سایت فروش اینترنتی خودرو منتقل می‌شدند. کد احراز امتا به معنای تکمیل ثبت‌نام در سامانه امتا است و از طریق پیامک نیز به خریداران فرستاده می‌شود .

نحوه ورود به سامانه امتا ecsw.ir (سامانه احراز هویت)

منبع : https://www.delgarm.com/emta-system.a241532

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار