ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

دریافت امتا برای کسب و کار‌های مجازی الزامی نیست:

0

معاون مرکز توسعه و تجارت الکترونیک گفت: دریافت امتا الزامی نیست و کسانی که می‌خواهند امتا دریافت کنند باید اینماد را دریافت کرده باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان – آقای دهکردی معاون مرکز توسعه و تجارت الکترونیک در را بطه با سامانه امتا به سوالات زیر پاسخ داد.

سامانه امتا چیست؟
دهکردی: در سامانه احراز مشتریان تجارت الکترونیکی (امتا) شخص می‌تواند با یک نام کاربری و رمز عبور به سامانه‌های مختلفی وارد شود و به سرویس‌های احراز هویت و صلاحیت متصل شود این سرویس‌ها از طریق این سامانه با حفظ اطلاعات محرمانه می‌توانند از امتا برای احراز هویت، اصالت و صلاحیت بهره‌مند شوند.

مزایا این سامانه برای کسب کار‌های چیست؟
دهکردی :کسب و کار‌هایی که دارای اینماد هستند، می‌توانند از سامانه امتا استفاده کنند و مزیت استفاده از این سامانه دسترسی به سرویس‌های حاکمیتی با حفظ محرمانه بودن اطلاعات است و کاربران با داشتن رمزعبور یک بار مصرف یا ثابت  می توانند از این سامانه استفاده کنند.

تفاوت اینماد با امتا چیست؟
دهکردی :اینماد برای ثبت و گرفتن درگاه اینترنتی کسب و کار‌های است، اما امتا ارزش افزوده و پشتیبانی در  حوزه تجارت الکترونیک است و این سامانه احراز هویت کاربران را پشتیبانی می‌کند.

فواید گرفتن امتا چیست؟
دهکردی: امتا از تعدد گرفتن رمز عبور برای ورود به سامانه‌های مختلف جلوگیری می‌کند. همچنین در کاهش هزینه‌ها و توسعه تجارت الکترونیک نقش دارد و این سامانه بدون خطای کارشناسی ،کسب و کار‌ها  را به اصناف متصل می کند.

آیا  نماد اعتبار خرید و فروش می شود؟
دهکردی :  فرآیند در یافت اینماد غیر حضوری و برخط است و اینماد بدون ستاره را می‌توان کم‌تر از ۱۰ دقیقه دریافت کنند که ما خواهشند هستیم مردم خودشان به دریافت اینماد اقدام کنند.

منبع : https://www.yjc.news/fa/news/8063685

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار