ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

امروزه تمامی اقشار در مجلس شورای اسلامی نماینده دارند و برای مطالبات آن‌ها پیگیری‌های جدی صورت می‌گیرد، اما کارگران حامی جدی در خانه ملت ندارند:

0

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

دست خالی جامعه کارگری در خانه ملت/ نامی از کارگران در مجلس برده نمی‌شود.

دبیر اجرایی خانه کارگر نیشابور گفت: متاسفانه نه تنها فریادی برای به حق‌خواهی کارگران در خانه ملت به گوش نمی‌رسد، بلکه نامی از کارگران در مجلس برده نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد عمارلو (دبیر اجرایی خانه کارگر نیشابور) با ابراز تاسف از اینکه نبود وحدت زیان‌های بسیاری را متوجه جامعه کارگری کرده است، گفت: نگاه‌های تفرقه‌آمیز و منیت‌ها باعث شده تا از داشتن نماینده واقعی کارگری در مجلس شورای اسلامی محروم بمانیم.

عمارلو با اعلام اینکه جامعه کارگری افراد تحصیلکرده، توانمند و آگاهی را در مجلس دارد، گفت: متاسفانه در ایام انتخابات نامزدهایی از چپ و راست به خانه کارگر مراجعه می‌کنند تا رأی کارگران را به نفع آنان جلب کنیم، این در حالی است که می‌بایست از ظرفیت‌های جامعه کارگری برای گرفتنِ کرسی‌های مجلس شورای اسلامی استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه جامعه کارگری به ویژه خانه کارگر باید نگاه به درون داشته باشد، گفت: متاسفانه نگاه جامعه کارگری به بیرون است و نتیجه آن می‌شود که به افرادی رأی می‌دهیم که وعده‌های بسیاری در ایام انتخابات داده‌اند، اما پس از راهیابی به مجلس، حتی حاضر نمی‌شوند طرح یا لایحه‌ای را به نفع جامعه کارگری امضا کنند چه رسد به اینکه پیگیر مطالبات کارگران باشند.

دبیر اجرایی خانه کارگر نیشابور با ابراز تاسف از سکوت سنگینی که برای پیگیری مطالبات کارگران و بازنشستگان حکمفرما شده است، گفت: متاسفانه نه تنها فریادی برای به حق‌خواهی کارگران در خانه ملت به گوش نمی‌رسد، بلکه نامی از کارگران در مجلس برده نمی‌شود.

وی با تاکید بر اینکه وقتی نامی از کارگران در مجلس برده نمی‌شود و مطالبات جامعه کارگری پیگیری نمی‌شود، یعنی خانه ملت خانه کارگران نیست، گفت: امروزه تمامی اقشار در مجلس شورای اسلامی نماینده دارند و برای مطالبات آن‌ها پیگیری‌های جدی صورت می‌گیرد، اما کارگران حامی جدی در خانه ملت ندارند.

عمارلو با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی خانه کارگر تنها مکان حمایت از جامعه کارگری است، گفت: متاسفانه از ظرفیت جامعه کارگری برای مدیریت پست‌های کلیدی استفاده نمی‌شود.

وی با تاکید بر اینکه بسیاری از نمایندگان کارگری اطلاعات، آگاهی و تسلط بیشتری از وزرا تا معاونت و مدیران کل آن‌ها دارند، گفت: در شرایطی که چالش کارگر و کارفرما جدی است، چرا نباید برخی از پست‌ها را به نمایندگان کارگری بدهند؟

دبیر اجرایی خانه کارگر نیشابور با تاکید بر اینکه در هر استان حداقل باید یک نماینده کارگری به مجلس شورای اسلامی راه یابد، گفت: هنگامی که برای یک طرح یا لایحه سراغ نمایندگان می‌رویم و التماس می‌کنیم که طرح ما را امضا کنند و آن‌ها خودداری می‌کنند، باید متوجه بشویم که چقدر در محرومیت و محدودیت در مجلس شورای اسلامی قرار داریم.

وی با تاکید بر اینکه اگر نماینده واقعی کارگری در مجلس داشتیم، بسیاری از مصوبات علیه جامعه کارگری حتی مطرح نمی‌شد تا چه رسد به اینکه تصویب شود، گفت: با نگاهی به نمایندگان راه یافته به مجلس شورای اسلامی متوجه می‌شویم که از هر قشری در مجلس وجود دارد، اما جامعه کارگری در این سنگر بدون سرباز است.

عمارلو با اعلام اینکه درصد قابل توجهی از نمایندگان مجلس پزشک هستند، گفت: نتیجه آن می‌شود که تعرفه‌های ویزیت پزشکان بالا می‌رود، اما چون نماینده کارگر در مجلس وجود ندارد، هنگام افزایش حقوق یا پرداخت مطالبات تامین اجتماعی، هیچ کس به حمایت از جامعه کارگری و منافع آن نمی‌پردازد.

برگرفته از : https://www.ilna.news

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار