ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

از حساب اینستاگرام پس از فروش یا سرقت گوشی خود چگونه خارج شویم؟

0

از دست دادن گوشی شخصی بدون خروج از حساب های کاربری نگران کننده است اما به راحتی می توان با دستگاهی دیگر از حساب اینستاگرام خارج شد.

به گزارش شفاف همه ما ممکن است این موقعیت را تجربه کرده باشیم که گوشی خود را بدون بازنشانی و خروج از حساب شبکه‎های اجتماعی به نحوی از دست داده باشیم و این می‌تواند بسیار نگران کننده و تهدیدزا برای زندگی خصوصی ما باشد. اما جای نگرانی نیست چرا که حتی اگر به گوشی خود دسترسی نداشته باشید می‎توانید با دستگاهی دیگر وارد اکانت خود شده و گوشی قبلی خود را از حساب اینستاگرامتان خارج کنید.

براساs گزارش Wccftech؛ خروج از حساب اینستاگرام با دستگاهی دیگر، بسیار آسان است و در ادامه، مراحل آن برای شما نشان داده می‎شود.

مرحله ۱. این مرحله مهمترین مرحله است. با استفاده از گوشی جدید وارد اینستاگرام شوید. این گوشی می‌تواند آیفون یا اندروید باشد.

مرحله ۲. روی تب نمایه خود در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید.

مرحله ۳. روی سه خط در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید.

نحوه خروج از حساب اینستاگرام

مرحله ۴. روی تنظیمات ضربه بزنید.

نحوه خروج از حساب اینستاگرام

مرحله ۵. روی امنیت ضربه بزنید.

روش خروج از حساب اینستاگرام

مرحله ۶. اکنون Login Activity را انتخاب کنید. در اینجا لیستی از تمام دستگاه‌هایی که با آن‎ها به حساب اینستاگرام وارد شده اید را می‌بینید. روی سه نقطه کنار دستگاهی که می‌خواهید از سیستم خارج شوید ضربه بزنید و سپس Log Out را انتخاب کنید.

خروج از حساب اینستاگرام

در حالی که روش فوق راهی عالی برای خروج از سیستم است، اما اگر احراز هویت دو مرحله‌ای را فعال کرده باشید و سیم کارت خود را نیز گم کنید، ممکن است به یک مشکل بزرگ تبدیل شود. در این صورت باید کد‌های تأیید اضطراری خود را برای ورود به دستگاه جدید یا ایمن کردن سیم کارت جدید با همان شماره تلفن مرتبط با حساب اینستاگرام خود نگه دارید. این بسیار مهم است در غیر این صورت به هیچ وجه نمی‌توانید وارد شوید و این مراحل را انجام دهید.

منبع : http://www.shafaf.ir/fa/news/539430

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار