ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

پرداخت عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی معادل با کارگران به کجا رسید؟

0
طبق قانون بودجه سال ۱۴۰۰ اعلام شد:

«جزییات» عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی/پرداخت عیدی معادل با کارگران به کجا رسید؟

طبق قانون بودجه سال ۱۴۰۰ میزان عیدی کارکنان دولت یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان پیش بینی شده است و در جلسه هیات دولت نیز مبلغ عیدی بازنشستگان به تصویب نهایی می‌رسد؛ این درحالی است که رئیس کانون بازنشستگان شهر تهران از تلاش ها از پرداخت عیدی به بازنشستگان معادل کارگران صحبت کرد.

به گزارش آسیانیوز، هر رقمی که به عنوان عیدی کارکنان دولت در بودجه تعیین شود همان رقم به عنوان عیدی بازنشستگان کشوری مشخص خواهد شد و سازمان تامین اجتماعی نیز براساس رقم عیدی که هیات دولت برای بازنشستگان کشوری تعیین می‌کند، به بازنشستگان خود پرداخت می‌کند.

طبق قانون بودجه سال ۱۴۰۰ میزان عیدی کارکنان دولت یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان پیش بینی شده است و در جلسه هیات دولت نیز مبلغ عیدی بازنشستگان کشوری به تصویب نهایی می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

جدیدترین اخبار درباره افزایش حقوق، عیدی و همسان سازی

در بودجه سال ۹۹ عیدی کارکنان یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان پیش‌بینی شده بود، ولی در نهایت با توجه به تغییرات ضریب، هیأت دولت در پایان سال میزان عیدی را یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین کرد. در بودجه ۱۴۰۰ نیز برآورد عیدی کارکنان یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برآورد شده که ممکن است با تغییرات اعمال شده در هیات دولت رقمی بالاتر مصوب شود.

هر رقمی که به عنوان عیدی کارکنان دولت در بودجه تعیین شود همان رقم به عنوان عیدی بازنشستگان کشوری مشخص خواهد شد و سازمان تامین اجتماعی نیز براساس رقم عیدی که هیات دولت برای بازنشستگان کشوری تعیین می‌کند، به بازنشستگان خود پرداخت می‌کند.

همچنین رئیس کانون بازنشستگان شهر تهران گفت: بارها پیگیری کردیم که بازنشستگان تأمین اجتماعی مانند کارگران عیدی دریافت کنند که نتیجه بخش نبود.

بیشتر بخوانید:

حداقل حقوق بازنشستگان باید ۱۱ میلیون تومان باشد

به گزارش آسیانیوز، این در حالی است که چند روز گذشته علی دهقان‌کیا، رئیس کانون بازنشستگان شهر تهران درباره عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی، اظهار کرد: رقم عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی همانند عیدی بازنشستگان کشوری و لشکری است که دولت باید رقم آن را اعلام کند.

وی با اشاره به اینکه رقمی که دولت برای عیدی بازنشستگان کشوری و لشکری اعلام کند همان رقم عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی نیز خواهد بود، گفت: بارها پیگیری کردیم که بازنشستگان تأمین اجتماعی مانند کارگران عیدی دریافت کنند که نتیجه‌بخش نبود، به همین دلیل عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی مانند بازنشستگان کشوری و لشکری است.

به گفته وی، حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی حداقل باید بین ۱۰ میلیون تا ۱۱ میلیون تومان باشد تا بتوانند زندگیشان با شرایط فعلی اقتصادی و گرانی ها و حتی مسکن و غیر ه تامین کنند اما یک حداقل بگیر تامین اجتماعی با ۳۰ سال سه درحال حاضر ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و با ۳۵ سال سابقه ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دریافت می‌کند و این شکافی است که طی سال‌های گذشته ایجاد شده است./

آسیانیوز، اقتصاد آنلاین
برگرفته از : https://www.asianews.ir/fa/newsagency/7805

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار