ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

ورود سازمان برنامه و بودجه به درخواست‌های ۶ گانه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی :

0

رئیس امور حقوقی و مجلس سازمان برنامه و بودجه در نامه‌ای به رئیس امور سلامت و رفاه اجتماعی این سازمان، خواستار رسیدگی به درخواستِ کانون بازنشستگان کلانشهر اصفهان شد که پیشتر در قالب نامه‌‌ای به مجلس ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، توحید شیرزاد حاجی‌بابا، رئیس امور حقوقی و مجلس سازمان برنامه و بودجه، در نامه‌ای به عوض‌پور، رئیس امور سلامت و رفاه اجتماعی این سازمان، خواستار رسیدگی به درخواستِ کانون بازنشستگان کلانشهر اصفهان شد.

این درخواست از سوی مقتدایی، نماینده اصفهان در مجلس به امور حقوقی و مجلس سازمان برنامه و بودجه ارجاع داده شده است.

در این نامه که نسخه‌ای از آن به دست خبرگزاری ایلنا رسیده است، تصویب لایحه دائمی شدن همسان‌سازی، تکمیل فرانید متناسب‌سازی انجام شده در سال ۹۹، اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی، الزام سازمان تامین اجتماعی به اجرای قانون الزام درمان، صیانت از اموال بیمه‌شدگان و بازنشستگان در بانک رفاه کارگران، ساخت و تجهیز بیمارستان میلاد و رفع تبعیض بین بازنشستگان صندوق‌ها به عنوان درخواست به اطلاع نفرات یاد شده رسیده است.

کانون بازنشستگان کلانشهر اصفهان، در بخشی از نامه‌ خود به مجلس شورای اسلامی، عدم تصویب لایحه دائمی شدن همسان‌سازی را نشانگر تبعیض و بی‌عدالتی دانسته است. این کانون با اشاره به اجرای ۷۵ درصد متناسب‌سازی خواهان تکمیل ۲۵ درصد باقی مانده شده است.

کانون بازنشستگان کلانشهر اصفهان یادآور شد: با توجه به تورم موجود تهیه و تامین مایحتاج اولیه زندگی برای بازنشستگان بسیار سخت و تقریبا غیرممکن شده است.

در بخش دیگری از نامه کانون آمدهاست: اعمال افزایش حقوق پلکانی برخلاف ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی و روش بسیار غیر کارشناسی و غیر قابل پذیرش است که منجر به عقب ماندگی حقوق و مزایای بازنشستگان از نرخ واقعی تورم و کوچکتر شدن آن شده است. بر اساس این درخواست هر روشی به غیر از اعمال افزایش مستمری بر اساس ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی موجب بروز ظلم و بی‌عدالتی و تعدی به حقوق حقه و شرعی بازنشستگان از کارافتادگان و و مستمری‌بگیران شده است.

درخواست کانون بازنشستگان کلانشهر اصفهان این است که این روش نسنجیده موجب تضییع حقوق بازنشستگان زیادی شده و باید بدون هیچ قید و شرطی ماده ۹۶ به تمام سطوح مستمری‌بگیری تسری یابد.

عوض پور

منبع : https://www.ilna.news

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار