ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

امکان به ارث گذاشتن پلاک خودرو وجود دارد؟

0

آیا تا بحال به این موضوع فکر کرده اید که آیا می توان پلاک خودرو را هم به عنوان ارثیه خانوادگی حفظش کرد و به صورت همیشگی نگه داشت؟

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا شرایط انتقال پلاک خودروی افراد فوت شده به ورثه را تشریح کرد.

سرهنگ عین‌الله جهانی درباره اینکه آیا امکان انتقال پلاک خودروی متعلق به افراد فوت شده به وارثان وی وجود دارد یا خیر؟، گفت: برای این اقدام باید تمامی امور مربوط به انحصار وراثت از سوی ورثه قانونی انجام شده باشد.

معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با بیان اینکه پس از انجام این اقدامات باید بامدارک مربوط به پلیس راهور مراجعه شود، گفت:‌ در ادامه باید ظرف کمتر از یک سال از زمان فوت صاحب پلاک، موضوع به مراکز شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا در شهر محل سکونت متوفی نیز اعلام شود.

وی ادامه داد:‌ پس از آن ورثه باید با مدارک مربوط به انحصار وراثت به مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک مراجعه کرده و درخواست خود برای انتقال پلاک به نام خود را ثبت کنند.

منبع : https://car.ir/news/23209-is-it-possible-inherit-license-plate?utm_source=shahrekhabar

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار