ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

چگونه با چند تکنیک ساده باهوش شویم؟

0
شما برای باهوش‌ بودن صرفا نیاز به استعداد ذاتی ندارید؛ بلکه بخشی از هوش شما اکتسابی است و براساس یادگیری به دست می‌آید.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، متخصصین روانشناسی بر این باورند برای بهبود عملکرد مغز و تقویت بهره هوشی پیشنهاد‌های بسیار راحتی وجود دارد که کمک به افزایش بهره هوشی می‌کند.

مطالعه کنید: برای بالابردن هوش کلامی باید در مورد مسایل گوناگون مطالعه کرد و دایره لغات را گسترش داد. مطالعه در مورد تاریخ، روانشناسی، علوم زیستی، علوم طبیعی، هنر، زبان، ریاضی و موسیقی کمک به گسترش تفکر می‌کند. به تفکر خود شخصیت و عمق دهید و حداقل در هفته یک کتاب بخوانید.

ذهن خود را به چالش بکشید: انواع بازی‌های ذهنی و فکری می‌تواند باعث تقویت هوش سیال، بهبود عملکرد حافظه و افزایش قدرت تمرکز شود. اگر تنها برای مدتی این کار را تکرار کنید به‌زودی نتیجه آن را می‌بینید. سودوکو، حل جدول، حل معما از بهترین گزینه‌های بازی‌های تمرینی ذهن است.

یادداشت کنید: هر چقدر می‌توانید یاداشت کنید! برای شروع می‌توانید با یادداشت روزانه خاطرات خود شروع کنید. می‌توانید هر مطلب ساده‌ایی را به جای ذخیره در تلفن همراه در دفتر یادداشت بنویسید. سعی کنید با دست مخالف یادداشت کنید و نیم‌کره غالب مغز را به چالش بکشید و از نیم‌کره مخالف مغز نیز بیشتر کمک بگیرید.

تعاملات اجتماعی و میان‌فردی خود را بیشتر کنید: ارتباطات اجتماعی و تعامل میان‌فردی بیشترین کمک را به افزایش هوش اجتماعی شما می‌کند و در عین حال باعث پرورش هوش کلامی و شنیداری هم می‌شود.

منبع : https://www.eghtesadnews.com

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار