ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

سهام بانک رفاه به بازنشستگان واگذار شود:

0

دبیرکل خانه کارگر؛

سهام بانک رفاه به بازنشستگان واگذار شود/ تنها راه کنترل تورم کاهش نرخ ارز و بالا بردن ارزش ریال است.

دبیرکل خانه کارگر تاکید کرد که سهام بانک رفاه نباید به فروش برسد اما در صورت انجام آن باید به بازنشستگان تامین اجتماعی واگذار شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «علیرضا محجوب» در نشست یادبود دبیران اجرایی خانه‌های کارگر مرودشت و خرمدره و نشست ماهیانه اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری، گفت: «آقای نورعلی عباسی دبیر خانه کارگر مرودشت بودند و همچنین پیش از راه‌اندازی انجمن‌های صنفی، مباحث مرتبط با امور صنفی کارگران ساختمانی را پیگیری می‌کردند.»

وی افزود: «آقای کاظم خلجی که دبیر خانه کارگر خرمدره بودند، از دبیران باسابقه خانه کارگر محسوب می‌شدند که سال‌ها در امور شوراهای اسلامی کار و تعاونی‌های مصرف مشغول بودند. عمده فعالیت‌های ایشان مربوط به شوراهای اسلامی کار بود و ۲۵ سال اخیر در خانه کارگر فعال بودند.»

محجوب گفت: «امیدوارم اعمال خوب و فراوانی که این دو نفر از خودشان برجا گذاشتند، قدر دانسته شوند. آن‌ها در دفاع از منافع کارگران پیشگام بودند. متاثریم که آنها را از دست دادیم.»

دبیرکل خانه کارگر به اشاره به برگزاری انتخابات هیئت مدیره و بازرسان اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری و معرفی منتخابان آن، گفت: «به منتخابان تبریک عرض می‌کنم.»

وی در ادامه با اشاره به افزایش قیمت‌ها و اثرات سویی که بر معیشت کارگران می‌گذارد، گفت: «آخرین آماری که در زمینه افزایش قیمت‌ها منتشر شد نشان می‌دهد که حداقل افزایش قیمت کالاها ۴۱ درصد بوده است. کشور از سال ۹۷ وارد چرخه‌ی تورمی شده و قادر به بیرون آمدن از آن نیست.»

محجوب افزود: «تنها راه کنترل تورم کاهش نرخ ارز و بالا بردن ارزش ریال است.»

دبیرکل خانه کارگر با اشاره به الزام مصوبه مجلس برای فروش سهام بانک رفاه کارگران، گفت: «در مجلس به سازمان تامین اجتماعی فرصت دادیم که برای واگذاری سهام بانک رفاه تا پیش از اینکه دیگران برای آن تصمیم‌گیری کنند، فکری بکند.»

وی افزود: «توصیه من این بود که سهام به بازنشستگان واگذار شود اما حال وضعیتی به وجود آمده که باید ۶۰ درصد سهام بانک رفاه واگذار شود. مشخص نیست چه کسی آن را می‌خرد اما باید هوشیار باشیم که نام کارگران را از روی تابلوی بانک رفاه نگیرند.»

محجوب با بیان اگر بانک رفاه تعیین تکلیف نشود هیئت واگذاری بدون اطلاع کارگران و بازنشستگان آن را واگذار می‌کند، گفت: «آنگاه که سهام بانک رفاه واگذار شود، دیگر ما تصمیم‌گیر آن نیستیم. اکثریت سهام را از دست بازنشستگان و کارگران درمی‌آوردند و اسم کارگر را از تابلوی بانک رفاه پایین می‌کشند.»

منبع : https://www.ilna.news

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار